Patetiskanka skrev 2011-03-24 09:19:02 följande:
Han säger att han har nästan inga känslor kvar för mig, för dom har försvunnit för varje gång vi bråkat.
Och vi flyttade in i en gemensam lägenhet i slutet på Januari. Vi påbörjade ett liv där tillsammans, och nu känns det så jävla piss att vara i lägenheten. Det känns så fruktansvärt fel att vara "hemma" i lägenheten utan att han är där, utan att veta att han kommer hem från jobb/skola varje kväll..
Har sovit hos mina föräldrar dom senaste 2 dygnen, då jag verkligen inte klarar av att vara i lägenheten.
Men jag menar, jag kan ju inte flytta tillbaka hit...
oj ny blivna sambonoxå på köpet.......gravid o nyblivna sambo är mega jobbigt
innan ja fick veta att ja va gravid o hadde precis blivit sambo med min kille så va ja nära på o gå typ varje dag så en dag så tog ja mina hundar o saker o drog till min lägenhet i stan o bodde där i 5dagar.....men första dyngnet va underbart men sen sakna ja han för mycket o hitta alla anledningar för o få träffa han o prata med han o grät varje dag pga saknaden men utåt va ja mega tuff o visa inget o va kall men sen fråga ja om ja fick hänga med hem igen el om han ville att ja följde med hem till han osv o nu har ja bott här helt sen 1/8 alså hela graveteten fick veta att ja vänta han barn den 3 så hoppas det är lika dant för er att han bara behöver andas o tänka osv