Inlägg från: lyckligmamma87 |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma87

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

mrs lundin skrev 2011-03-16 12:42:59 följande:
    hur tjock mössa behöver man till den lilla? bf 6 april. Har bara en tunn hjälm-mössa så tänkte försöka sy en lite tjockare mössa, men blir det för tjockt med en som är fodrad i flece? 
    ja har sån där tun mössa som du pratar om + overallen har luva som är i flice...o ja har oxå bf 6april
  • lyckligmamma87
    ewaulrica skrev 2011-03-20 19:32:16 följande:

Måste bara få visa...min dotter kom precis hem ifrån ett tvåtimmarssamtal med ingen mindre än Danny :) Hon var heeeelt lyrisk :)
    fan va kul......lyllos henne =)....jätte fin dotter
  • lyckligmamma87
    AnnaOctavia skrev 2011-03-21 11:29:04 följande:
    oj råkade skicka utan bilden hahaha 

jätte söt grattis ja är inne på din blog o kollar flera gg =)
  • lyckligmamma87
    Smulan87 skrev 2011-03-23 07:44:22 följande:
    36+0 idag! =)

Grattis till alla bebbar!! Om en vecka är det min tur förhoppningsvis!
    Bedömning på fredag! LÄNGTAR
    ja drömmde om dig i natt att va låg på bb samtidigt =) du födde 1 o ja 3 =)
  • lyckligmamma87
    ASL skrev 2011-03-23 21:48:43 följande:
    SofieMarcus och Bunny: Jättefina magar!
    tackar ler...
  • lyckligmamma87
    Patetiskanka skrev 2011-03-24 08:52:15 följande:
    Nej det är bådas första barn. Och vi är ju unga (jag är född -89 och han -90) så jag tror det handlar mycket om att han är rädd, och visst det är jag också. Men jag kan ju inte skita i allt nu. Så jag hoppas bara att det är någon konstig idé han har fått. Visst, vi har haft det jobbigt i vårt förhållande. Vi har bråkat riktigt mycket, speciellt den senaste tiden. Och jag är inte mig själv till 100% med alla hormoner och allt som tillhör till en graviditet.

Men jag tycker ändå det är fruktansvärt fel av han att lämna mig 2 veckor innan bebisen är beräknad..
    ser att han är lika gamal som min bror o är han som min bror på ett sätt så kommer han komma tillbaka tror att han bara vill vara litte i fred o tänka osv ja ser på min sambo som är mycket äldre att även han får litte panik o blir nervös o då låter ja han vara o låter han glömma mig o bäbis o ansvar så får han vara för sig sj o göra det han vill o gillar o sen kommer han.....men samtidigt kan din kille/ex vara ansvars full mot barnet trotts att han lämnar dig hoppas att han är mogen osv......tycker oxå det är fel att lämna dig så som han gör alla blivande pappor vet att det är jobbigt o leva med en gravid tjej för vi är inte oss själva mycket hormoner o annat.......som sakt hoppas att han kommer tillbaka snart  låt han få litte andrum....massa styrke kramar till dig
  • lyckligmamma87
    Patetiskanka skrev 2011-03-24 09:19:02 följande:
    Han säger att han har nästan inga känslor kvar för mig, för dom har försvunnit för varje gång vi bråkat.

Och vi flyttade in i en gemensam lägenhet i slutet på Januari. Vi påbörjade ett liv där tillsammans, och nu känns det så jävla piss att vara i lägenheten. Det känns så fruktansvärt fel att vara "hemma" i lägenheten utan att han är där, utan att veta att han kommer hem från jobb/skola varje kväll..
    Har sovit hos mina föräldrar dom senaste 2 dygnen, då jag verkligen inte klarar av att vara i lägenheten.
    Men jag menar, jag kan ju inte flytta tillbaka hit...
    oj ny blivna sambonoxå på köpet.......gravid o nyblivna sambo är mega jobbigt

innan ja fick veta att ja va gravid o hadde precis blivit sambo med min kille så va ja nära på o gå typ varje dag så en dag så tog ja mina hundar o saker o drog till min lägenhet i stan o bodde där i 5dagar.....men första dyngnet va underbart men sen sakna ja han för mycket o hitta alla anledningar för o få träffa han o prata med han o grät varje dag pga saknaden men utåt va ja mega tuff o visa inget o va kall men sen fråga ja om ja fick hänga med hem igen el om han ville att ja följde med hem till han osv o nu har ja bott här helt sen 1/8 alså hela graveteten fick veta att ja vänta han barn den 3 så hoppas det är lika dant för er att han bara behöver andas o tänka osv
  • lyckligmamma87
    brandnewday skrev 2011-03-24 09:24:49 följande:

jätte fint
  • lyckligmamma87
    Patetiskanka skrev 2011-03-24 10:01:54 följande:
    Jag hoppas också att han bara behöver vara ensam,tänka och så vidare..
    Men varför säger han att han inte har några känslor kvar? han älskar inte mig längre...
    ja har oxå sakt att ja inte har känslor kvar osv till min sambo sa ja att ja inte viste va ja kände o ville osv fast ja viste att ja va döts kär i han  o älska han osv....men det sa ja inte då.....
Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.