• cherry

Mag/UL bilder för oss aprilmammor.

vad pyssliga ni är här i tråden!! syr och virkar och stickar och har er, så impad!! :)

• cherry

Har packat upp Bamse-gymmet och stora syrran inviger :) Kommer nog bli slagsmål om det där... Perfekt tv-soffa tyckte hon :) (ringen ska man sätta på först när babyn är 6 mån, innan det ligger man på "mattan" men när det är dags att öva sitta så kan man göra det i sittringen :) )
  • cherry
    ASL skrev 2011-03-01 14:14:53 följande:
    Superfin mage! Du ser så mjuk ut så man vill klappa på dig Skrattande
    hahahaha mjuk? :D
  • cherry
    ASL skrev 2011-03-01 14:18:16 följande:
    Hehe... ja eller bebis-len då Flört
    haha :) ja jag börjar bli lite mjuk... vadderad liksom ;)
  • cherry
    ASL skrev 2011-03-01 14:26:14 följande:
    Äsch, nu låter det som att jag tycker du är tjock (det är du visserligen) men utöver den där söta kulan så ser det inte ut att finnas nån "vaddering".
    Jättefin är du helt enkelt Flört
    haha ingen fara, jag fattade. lät så kul bara :)
  • cherry

emmelinan: vilken häftig bild!!!!!! såna där närbilder får jag aldrig se, tycker mest man ser skelettet.. och sen fokuserar de ju alltid in navelsträngen och mäter vattenmängden och då ser man inte så mkt av bebisen, och sen mäts bara huvudet tvärs över, lårbenet, och magomfånget. sen är de klara..  skulel gärna vilja ha en studie över snisktet bara för nöjes skull men det känns inte riktigt läge att fråga ;) jättesöt näsa!!!!!!!

• cherry

tack emmelinan ska baske mig fråga om det fortf är en pojke  nästa gång :) gör ju UL minst en gång i veckan och har velat fråga ända sen RUL i v 20 :)  Lite skraj för att de ska säga att det är en flicka nu när jag ställt in mig på pojke haha.

Bjude rpå en påklädd suddig iphoonebild i dag. happy fredag på er alla!!!!!!!

Bjuder på en dagens med magen i väM Mama, kofta H&M, linne Odd Molly.

Svar på tråden Mag/UL bilder för oss aprilmammor.