Vart är bikinilinjen? På insidan av låren?
Svårt att förklara men jag skulle säga att hårbortagning för bikinilinjen är långt upp på framsida/insida lår. Så det är inte blygdläppar, utan det hår som hamnar utanför när man har en trosa på sig.
Svårt att förklara men jag skulle säga att hårbortagning för bikinilinjen är långt upp på framsida/insida lår. Så det är inte blygdläppar, utan det hår som hamnar utanför när man har en trosa på sig.
Hmm... Det verkar vara rätt vanligt med tre varianter "bikinilinje", "bikinilinje+insida lår" och "bikinilinje (hela)" där det sistnämnda är dyrast. Det jag skulle gissa att "bikinilinje (hela)" innebär är att man tar insida lår, framsida lår (det vid troskanten, inte hela låret) och eventuellt hår upp mot naveln. Det är ingen "brasiliansk" variant där själva underlivet görs hårfritt, utan endast hår som sticker utanför troskanten - dock är det ju möjligt att göra så att det funkar med en minimal trosa!
Hittade en perfekt bild ! Hoppas att du inte är lika illa drabbad men "hela bikini-linjen" skulle nog motsvara allt som sticker utanför hennes bikinitrosa (även om jag misstänker att just denna kvinna skulle åka på dubbel avgift...);
4.bp.blogspot.com/_ObeCqn3l7pY/S5ZR8D9bkRI/AAAAAAAAAKQ/tCyjhafLROw/s320/hairy-lady.jpg
Eller vad sägs om denna (varning för naket!);
borthy.blogg.se/images/2008/img_46dd69c9563d8_22671580.jpg