• never

44 - 46 år När plussade du efter ÄD eller har du inte plussat ännu? Skriv gärna en kommentar om det var FET eller något annat som du vill tillägga.

eftersom jag ruvar och min förra omröstning blev fel så gör jag en ny, jag vill se min chans om jag kan plussa på första gången, jag vill att ni röstar även om ni har plussat på tredje försöket.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 44 - 46 år När plussade du efter ÄD eller har du inte plussat ännu? Skriv gärna en kommentar om det var FET eller något annat som du vill tillägga.
  • never

Nioli så ledsen att höra att det inte funkat ännu. Har du fått prednisolon och fragmin?

Tack för att ni svarar, jag går här och ruvar och undrar om de har fäst eller inte, känner mig väldigt nervös.

Rösta på ni som inte har röstat jag vore tacksam

kram Anna66 

• never

Tack alla ni, fast jag vill ju ha fler som röstar det är bara 10 st, så ni som vill va gärna med

kram på er
    Anna66 

• never

milou67 mitt fel, jag skulle ju ha det det alternativet med men jag missade det, jag gör alltid fel när jag gör dessa omröstningar tyvärr

• never

vilka tester gjorde ni innan ÄD?

ni som fick Minus på första ÄD vad det någon skillnad i medicineringen eller något annat den gången ni plussade och fick erat barn?

undrar, eftersom jag är helt säker på att det inte är ägget det är fel på utan min kropp eller spermien på sambon. 

tack för svar 

• never
    isisisis skrev 2010-09-02 13:31:32 följande:
    5:e försöket lyckades vi .Första försöket med Fragmin och en högre dos prednisolon.
    3:e försöket plussade vi också,men hcg sjönk igen.
    Kanske pga att det blev MF ,då endast Trombyl 150 mg och mindre pred.
    hur hög dos av prednisolon tog du, och vad är trombyl?
  • never
    villbli4 skrev 2010-09-11 09:49:11 följande:
    Alltså, måste fråga. Hur tänker ni när ni är närmare 50 och vill ha barn? (inget påhopp, bara en stor undran)
    Det handlar inte om att när vi fyllde 50 och upptäckte att vi vill ha barn, i stort sett alla av oss här har försökt få barn i väldigt många år vi var inte närmare 50 när vi började. Det är svårt att bara ge upp när man är så nära hela tiden, tex många missfall etc. Ingen av oss har planerat att vara runt 50 när vi ska skaffa barn men ivf karusellen kan ta många år och tiden bara går och vi måste vänta på mens ägglossningar, att ivf klinikerna öppnar att få en tid etc. 
Svar på tråden 44 - 46 år När plussade du efter ÄD eller har du inte plussat ännu? Skriv gärna en kommentar om det var FET eller något annat som du vill tillägga.