• never

44 - 46 år När plussade du efter ÄD eller har du inte plussat ännu? Skriv gärna en kommentar om det var FET eller något annat som du vill tillägga.

eftersom jag ruvar och min förra omröstning blev fel så gör jag en ny, jag vill se min chans om jag kan plussa på första gången, jag vill att ni röstar även om ni har plussat på tredje försöket.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden 44 - 46 år När plussade du efter ÄD eller har du inte plussat ännu? Skriv gärna en kommentar om det var FET eller något annat som du vill tillägga.
  • isisisis

5:e försöket lyckades vi .Första försöket med Fragmin och en högre dos prednisolon.
    3:e försöket plussade vi också,men hcg sjönk igen.
    Kanske pga att det blev MF ,då endast Trombyl 150 mg och mindre pred.

• Solis65

Vi lyckades också på 5:e försöket. 4 färsk och ett FET. När vi lyckades tog jag Fragmin, Trombyl och en högre dos kortison samt två Ovitrell sprutor efter ET.

Gravid! - så lycklig
  • Nioli

Kan inte fylla i någon av alternativen. Har gjort 2 färsk försök och 3 FET. 4:e gången dog embiorna vid upptiningen.

Har blivit gravid 3 av dessa gånger men fått missfall vid alla. Med  andra ord jag står på ruta 0.

• ZXC

1:a ÄD Minus
    2:a ÄD FET Minus
    3:e ÄD Plus men tidigt missfall i v 6 Gråter
    4:e ÄD FET Minus Första försöket med Fragmin, Trombyl och Prednisolon.
    5:e ÄD FET Plus och resultatet sitter i mitt knä nu!!! Baby Hjärta  Tog Fragmin, Trombyl och Prednisolon. Åt Prednisolnet längre än kliniken rekommenderade (till v 12)...

Håller tummarna för dig Anna!!!
    Kram
    ZXZX

• amn

Hej, här är min statistik   - 1:a ÄD ET = + (hösten 2005) Dottern föddes våren 2006 och  jag 46 år gamal!
                                                 - 2:a ÄD FET=+ (hösten 2006)Sonen föddes sommaren 2007!

Innan dess avklarade vi fyra misslyckade ET med mina egna ägg.

Gissa om vi fick full pott - fullträffar - BIngo - Royal straight flash - whole i one - och allt vad det nu heter  

amn

• never

Nioli så ledsen att höra att det inte funkat ännu. Har du fått prednisolon och fragmin?

Tack för att ni svarar, jag går här och ruvar och undrar om de har fäst eller inte, känner mig väldigt nervös.

Rösta på ni som inte har röstat jag vore tacksam

kram Anna66 

• marytose

Hej, jag är 46 år och just fått missfall, men med mitt eget ägg. Vet att chansen är minimal bli gravid igen med egna ägg... Vad är fragmin?

• Nioli

Anna66: Fragmin har jag haft vid alla försöken. Prednisolon skulle vi ha nu sista gången, men då dog ju embriorna.

Mariatösen: Fragmin är ett blodförtunningsmedel för att förhindra blodpropp.

• never

Tack alla ni, fast jag vill ju ha fler som röstar det är bara 10 st, så ni som vill va gärna med

kram på er
    Anna66 

Svar på tråden 44 - 46 år När plussade du efter ÄD eller har du inte plussat ännu? Skriv gärna en kommentar om det var FET eller något annat som du vill tillägga.