behöver tips och råd ang ersättning,känner mig livrädd inför detta
jag har endast dr brown flaskorna till min yngsta dotter,inte så mycket pga av att det ska minska på koliken utan mera för att jag tycker att flödet som blir är perfekt. de andra flaskorna som jag provat har det mesta av maten kommit utanför och hon hostade för att det rann för snabbt
jag diskar dom för det mesta alltid för hand men kör även dom i diskmaskin. jag har både den breda flaskan och den smala.
Vi har egen brun fast med kärvänligt vatten men jag köpte en vattenkokare där jag kokade snabbt upp vattnet och sedan hade jag stående i kylskåpet så jag tog alltid och blandade direkt(det står att det alltid bör serveras nytt dvs inte stått i kylen) och skulle jag iväg hade jag en liten termos med varmt vatten och en doserings dosa
man får prova sig fram på hur mycket dom äter, min dotter har sedan hon var en 5-6 månader ätit full flaska dvs ca 220 ml. Började även med majsvälling runt 5 månader
jag hade semper ersättning till min dotter men det är ju olika på hur dom reagera på de olika märkerna.