• SafFetT

Sorgen efter ett missfall

Hej

Tjejer  jag har haft 5 misfall ,  efter sista  så tänkte jag  nej nu är det kört nu blir det inget mer jag orkar inte. Nu har det gått ca 8-9 månader sen den sista misfallet , och vi är  på samma bana igen och sugna på att testa igen .
    Jag fattar inte vart jag får denna ork från ,  mina kompisar tycker att jag är halvt galen efter att ha sett mig deppa efter alla mina missfall.
    Mina misfall  tror jag beror på en sjukddom sen barndomen (ACTH) ,,, jag har jättebra läkare på ks. De har gjort en massa möjliga tester som inte har visat på något  , det är som att läkarna också väntar på ett mirakel liksom jag.

Jag blir 30  i december   min tanke är att : istället för att ha ångest vid 40  för att inte gått hela vägen så tänker jag gå så långt som möjligt nu när jag har  den lilla gnutta  chansen iallafall.

Jaaa  jag är lite galen för man blir det efter att ha mist 5 liv ifrån  sitt inre.. 

Håll ihop  tjejer   det kan låta sarkastisk men verkligheten är den att man lär sig något även av det mest smärtsamma här i livet ......

SaFfEtT

Svar på tråden Sorgen efter ett missfall