• Arcnice

Editera inlägg

Hade de som driver forumet varit kompetenta hade det så klart funnits möjligheter att redigera sina inlägg.

I vissa andra forum där man kan redigera inlägg visas det i inlägget att det är redigerat och man kan klicka för att se det ursprungliga inlägget. Det är inte särskilt svårt att göra den funktionaliteten och det löser problemet att folk totalt ändrar sina inlägg och låtsas som att de inte skrivit det de skrev från början.

• Arcnice

Vet ju inte hur backenden ser ut, men skulle inte förvåna mig det minsta om jag skulle kunna optimera den rätt mycket på 2-4 veckor. Problemet är att många webbutvecklare är urdåliga på prestanda och i många fall inte verkar bry sig alls.

• Arcnice
    Bejje skrev 2023-07-20 22:36:13 följande:

Vet inte om du är utvecklare, men det låter som det. Jag är inte det själv, men känner många. De skulle säkert kunna fixa detta på mindre än en dag utan att ens haft någon erfarenhet av Familjeliv. 

Familjeliv verkar dock inte ha några utvecklare alls eller bryr sig inte alls om det vi diskuterar just nu.

Jag är utvecklare, dock inte webbutvecklare i första hand. Just en redigera funktionalitet bör inte vara svårt att fixa för någon programmerare som är värd namnet.

Finns dock massor av grejor som fungerar dåligt på sidan. Allt från hur text formateras till hur segt allt är.
Svar på tråden Editera inlägg