• Ninninn

Hur gör ni andra för att orka!

Efter 4 MA på 2 år e ja helt förstörd, ja vill bara bli nedgrävd å aldrig komma upp igen!
    Ja e så fruktansvärt ledsen,besviken och helt förkrossad och ja ser inget ljus....

Alla andra kompisar ploppar ut barn efter barn eller så e typ alla gravida just nu och för mig tar glädjen slut hela tiden..
    Ja klarar knappt av att gå utanför dörren, ja går till jobbet för att försöka tänka på annat i några timmar..

De värsta e att de har gått så långt nu att de börjar tryta på förhållandet, han försöker tänka positivt och vara stark medans jag bara gråter å tycker allt e skit jobbigt..

De e så jäkla jobbigt me att man hela tiden ska glädjas åt alla kompisar som e gravida, ja har jätte problem att träffa dom..

JA ORKAR INTE MER

• Svar på tråden Hur gör ni andra för att orka!
  • Ninninn

Jätte grattis till er att ni e gravida igen, håller alla tummar ja kan för er!

Efter tredje missfallet fick vi göra en utredning men de visade ingenting, allt såg jätte bra ut, sen blev jag inlagd för att dom tittade igenom livmodern och de va inga konstigheter där heller så allt ser ju bra ut..

De e ju jätte bra att allt e bra men på nått sätt hade ja velat att de va något som inte stämde så man hade fått svar på eländet och att man kunde fått medicin för de..

Den sista graviditetern ja hade nu åt jag Trombyl men de hjälpte inte heller..

Många utav mina nära å kära tycker att ja ska gå och prata med någon men ja vet inte, ja känner mig inte upplagd för att sitta där med en främmande människa och prata om mina problem men ja tror säkert att det är jätte bra...

kram

• Ninninn

Annica P fan va tråkigt, ja beklagar. Om vi bara kunde få ett svar på eländet.

Tror nog att ja kanske borde gå och prata med någon som kanske kan få mig på lite bättre tankar.

Kram på er!

Svar på tråden Hur gör ni andra för att orka!