Inlägg från: Anonym (Min dotter.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min dotter.)

vi med barn i fängelse

Ja, hon skall ju inte i finkan, för hon är för ung, men hon har gjort sig skyldig till brott, och kommer att få dryga böter, + samhällstjänst. Fattar inte varför "våra" ungar gör så mot os, när de vet hur mycket vi kommer att lida. Nog har jag varit en usel mor, så detta är väl det "straffet" man får själv.

• Anonym (Min dotter.)

Kram på me'{#emotions_dlg.flower} Vi kommer väl alltid att klandra os själva, fast det borde vi ju inte. Jag kan inte heller hitta någon dirrekt  "orsak", till varför mitt barn har gurit si g så illa åt. Inte nog med att hon förstör för sig själv, men hon förstör också min ekonomi, som kommer att innebära att hon förstör ännumera för sig själv. Hennes sparpengar kommer att gå till böterna, men de flesta av de pengarna har hon fått av mig. Så kanske är vi inte herre över det som sker, men man hoppades på att barnen var så förnuftiga att de kunde göra egna val, val som inte skadar någon, eller är det någon misslyckat "gen", som har smygit sig på?

• Anonym (Min dotter.)

Om ditt barn gör dig illa, och du har gjort allt, som du kunde göra, då kan du inte göra mera. Min dotter, har gjort mig så fruktansvårt illa, för att hon inte var den jag trode hon var. Vi är bra mammor, men allt skit som våra barn får utifrån, via internet och allt, har vrickat deras små huvuden. De tror inte längre på os, de tror på media. Vi har förlorat "makten".

Svar på tråden vi med barn i fängelse