• Posh

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

MirandaSthlm skrev 2010-09-05 22:17:45 följande:
    källan
    Nej jag ville inte se vart du citerade ifrån från deras egna sidor, utan jag ville ha en källa.

Källa.
    Kul ska det vara
  • Posh
    MirandaSthlm skrev 2010-09-05 22:22:49 följande:
    ja det får du ju fråga han om
    Mattias Karlsson
    Tel: 070-818 07 66
    Alt tel: 08-50 00 00 53

ring vettja
    Nej, det förändrar inte faktum.

Säger jag något får jag vara beredd att ha en källa som är kritisk, inte totalt värdelös. Det är upp till mig som påstår något.

Det vore som att ringa konsum och fråga om konsums fiskpinnar är bättre än Findus. Jag lägger mina pengar på att de svarar ja.
    Kul ska det vara
  • Posh
    MirandaSthlm skrev 2010-09-05 22:29:23 följande:
    dom har inget annat parti att prata om. SD is the shit. Tungan ute
    Sumpan undrade vad de som gjort undersökningen hade för syfte, eftersom han inte förstod vad det var.
    Det är alltså inte vi i tråden som har gjort undersökningen. Förstår du det?
    Kul ska det vara
  • Posh
    Jossan90 skrev 2010-09-05 22:33:17 följande:
    ni som är så mycket emot SD vad ska ni rösta på?
    99 % säker på att ni kommer rösta på sossarna!
    Nu måste jag nästan fråga.

Vad är folks besatthet av S i dessa trådar? Ni resonerar alltså jaha emot SD = för S eftersom Mona Sahlin gillar att leka undergiven inför "muslimernas kultur och religion"?

Så otroligt trångsynt.

Nej jag röstar inte S, och har aldrig gjort. Get over it för fan.
    Kul ska det vara
  • Posh
    sumpbäver skrev 2010-09-05 22:37:25 följande:
    Ibland kan även du använda din lilla kärringhjärna Glad. Jag ville få svar på om man undersöker för att få fram att SD-väljare har mindre förstånd. För det är väl syftet?
    Såvida jag inte är din käresta ( Kräks ) var det där inte menat på nåt trevligt vis alls. Skärp dig eller tilltala nån som dum nog att gilla det.

Du får tolka syftet utifrån dina egna preferenser, självklart. Jag väljer att se det för vad det är, en kartläggning över partiernas väljare och som sagt, det blir intressant att se om det görs en sådan i år och vad som ev har förändrats.
    Kul ska det vara
  • Posh
    MirandaSthlm skrev 2010-09-05 22:54:43 följande:
    det är ju synd om dom så dom ska väl slippa bli straffade för sina brott. haha
    Vet du vad? Jag tror innerligt att Sverigedemokraterna skulle skämmas ordentligt över att bli sammanlänkade med såna här efterblivna kommentarer. Det är liksom t o m för dumt även för dem.
    Kul ska det vara
  • Posh
    MirandaSthlm skrev 2010-09-05 23:01:19 följande:
    bra för det är ju inte ett dugg synd om dom.
    Va?

Nej, nej nej. Vad tror du att du svarar på egentligen?
    Kul ska det vara
  • Posh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-05 23:03:52 följande:
    Och ett utomordentligt bevis på att TS inte alls bemödat sig läsa.
    Hade hon gjort det hade hon sett att invandrare straffas och döms HÅRDARE för samma brott som svenskar.

Då hade hon kunnat besparat sig att kommentera, eftersom det bara blev pinsamt.
    Ja det känns lite som att tala med en vägg.

-sd skulle skämmas över din kommentar
    -bra för det är inte synd om de
    -vad svarar du på?
    -ditt inlägg

Skål
    Kul ska det vara
  • Posh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-05 23:06:06 följande:
    Bra att man straffas hårdare för samma brott bara för att man tillhör en annan folkgrupp?
    Det är möjligt att TS svarar på nåt helt annat. Vi får vänta och se...
    Kul ska det vara
  • Posh
    Poison82 skrev 2010-09-05 23:07:24 följande:
    Vad gör SD motståndare i denna tråd överhuvudtaget? Den är till för de som kommer rösta på SD och kanske vill diskutera. Skaffa en egen tråd och hacka ner på SD istället och låt personerna som vill rösta på SD göra det istället.
    Varje gång det inte finns någon som argumenterar emot SD´s politik i denna tråd dör den ut. De s k SD-anhängarna här har inget vettigt att säga varann, förutom de spontana "Sverige är till för svenskarna"- inläggen.

Det står dig fritt att snacka med TS eller nån av de andra här. Att även andra läser och kommenterar får du ta upp med FL om det stör dig sådant. De kanske t o m gör om hela forumet till ett stängt sådant om du ber snällt.
    Kul ska det vara
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!