Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

I Blackrose I skrev 2010-09-20 22:14:13 följande:
    Hade du förväntat dig något annat?!
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Mandi74 skrev 2010-09-20 22:10:22 följande:
    Vem ska ta ifrån dom deras rättigheter? SD? I så fall så måste jag be dig läsa igen om vad sd står för och vad dom vill.
    www.aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7816166.ab

Homosexuella ( som jämställs med tidelag och pedofili) ska inte få adoptera eller insemineras . Muslimer får inte vara muslimer . Man ska assimileras , tas ifrån sin kultur och bli en svensk klon . Ingen modersmålsundervisning .  osv osv
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:16:30 följande:
    Och det är HELA välden ? Men lägg ner nu hahaha shit att man kan vara så efter.

Jag har svensk medborgarskap vet du vad det är?Tror du att det bara sitter svenska medlemmar i SD oj.oj du vet verkligen inte mycket du.

Jag känner mig inte det minsta förrvirrad eller du känner mig bättre än jag själv?
    Och ? Svensk medborgare betyder inte ett skit . Inte ens Zlatan är svensk enligt dem och han är född i Malmö ....

Missat det va ?

Ja hela världen tittar faktiskt på CNN , Reuters , AFP osv ...

Du är förvirrad om du som bosnier röstar på SD - eller missledd .
  • TheCoopers
    Mandi74 skrev 2010-09-20 22:18:42 följande:
    Så på vilket sätt behandlar dom dig illa, tror du missade att svara på det..
    Men du fattar inte så snabbt du ... de kränker mina medmänniskor och våldtar mitt land . På det sättet behandlar de mig OCH min icke så svenska familj illa .
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:26:35 följande:
    Du svarade inte på varför de har invandrare i deras parti om de är så jäkla rasistiska?

Ja jag är bosnier och röstar på SD so what? Så därför kan jag inte tycka att invadringen borde minskas? Jag har ingen talan i det eller? Då är du fan värst.

Så svensk medborgarskap betyder inte ett skit? men snälla nån du verkar jo inte ett dugg påläst, det är inte ens värt att diskutera med dig.

Du har tydligen ingen aning om att det är rätt många invandrare som röstat på SD.
    Jag skiter högaktligen i om invandrare röstat på SD , Kanske Jackie Arkelöv syndromet ?

De vill inte bara minska invandringen . DU om någon bör läsa på . Jag har läst allt jag kan hitta , pratat i valstugorna , sätt dokumentärer . Jag VET vad de står för och vilken deras historia är .

VET DU ?
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:26:35 följande:
    Du svarade inte på varför de har invandrare i deras parti om de är så jäkla rasistiska?

Ja jag är bosnier och röstar på SD so what? Så därför kan jag inte tycka att invadringen borde minskas? Jag har ingen talan i det eller? Då är du fan värst.

Så svensk medborgarskap betyder inte ett skit? men snälla nån du verkar jo inte ett dugg påläst, det är inte ens värt att diskutera med dig.

Du har tydligen ingen aning om att det är rätt många invandrare som röstat på SD.
    Dessutom vill du inte att andra ska få samma hjälp som din familj fick när ni kom hit som flyktingar ?
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-20 22:30:43 följande:
    Ursäkta mig men våldtäkten av landet har varit nått alla partier har blundat för hitintills, nock.
    Massimport av oönskade element om man ska hålla sig till politiskt korrekta termer får ta slut här, sen om det klämer hos dig kan du alltid importera själv. ta hit några "högutbildade" afrikaner och försörj dom hemma hos dig i nått år. Vi andra känner inte för det längre
    Oj men du är ju inte riktigt klok . Dina parti kamrater måste vara mycket stolta över att ha ett sådant geni i gruppen .

Kräks
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:31:35 följande:
    Flyktingar får hjälp eller har du missat det oxå? Ja jusst det du var jo inte något vidare påläst.
    Ja just det Jimmies saga om att hjälpa flyktingar på plats . Sure .. det kommer att fungera ...
  • TheCoopers
    Mandi74 skrev 2010-09-20 22:34:12 följande:
    Vilket är ditt land då? Och hur våldtar sd det? Hur kärnker dom dina medmänniskor?

Ska du komma med sånna påståenden så behöver du utveckla dom för att dom ska ses som trovärdiga, annars är de bara en massa jidder inte värt att bry sig om.
    Sverige är mitt land . De kränker mina medmänniskor genom att vilja ta ifrån dem deras rättigheter , Genom deras nazzelåtar , deras valfilm och partiprogram . Deras assimileringspolitik a la 70 tal osv osv osv
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-20 22:35:38 följande:
    Vadå är du inte sugen på att ha några afrikaner inneboende hos dig ? sverige är väl till för alla och alla är lika värda sägs det, ditt hem står väl i sverige så det är väl till alla ? Var nu lite solidariskt

Ska inte du föresten vara ute med dom andra stolpskotten och demonstrera mot demokrati?
    Skaffa dig ett liv .. ett riktigt liv så slipper du sitta och vara bitter .

Whiskey och ett skjut kanske skulle passa dig?
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!