Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:35:07 följande:
    Tro vad du vill om det bryr mig faktiskt inte.
    Hur ska man hjälpa flyktingar på plats om de är förföljda ? Ska SD skicka dit en liten armé som handgripligen ska försvara dem .
    Hade det fungerat i forna Jugoslavien ?

Nix för det är sagor min vän .. sagor som ni går på . Försök tänka lite själv .
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:38:38 följande:
    Haha det där borde du vända mot dig. För vi här som har röstat på SD är allt annat än bittra det är jo ni anti SD:are som spiller galla förgäves.
    I will see you on the banana boat on your way home ...Skål
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:38:38 följande:
    Haha det där borde du vända mot dig. För vi här som har röstat på SD är allt annat än bittra det är jo ni anti SD:are som spiller galla förgäves.
    Hade ni inte varit arga och bittra hade ni aldrig röstat på SD . Så är det bara . Normalbegåvade , lyckliga människor röstar inte på låtsas partier startade av rakade småpojkar i bombar jackor .
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:47:25 följande:
    Och nu är de med i riksdag WOHOOOO oj vad bittra vi är alltså.
    Ja du lär väl bli varse av att det inte komma betyda mycket alls .. eftersom vi andra i Sverige vill behålla Sverige blandat . Dvs vi vill låta dig och din familj få stanna här och leva utan att behöva låtsas som ni är svenskar .
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-20 22:46:01 följande:
    Whatever , du borde iaf läsa på mer om det parti som du hatar så mycket för du vet tydligen ingenting om dom förutom vad media skriver.
    Jag hatar SD ja .. du har helt rätt . Jag skäms att de befläckar vårt vackra Sverige .
    De är som en stor varig böld i rumpan , men med lite medicin är de snart borta

Adios amigos !
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-20 22:44:03 följande:
    Nazzelåtar? Du tappade bort mig.
    Vill du hora ut "ditt" sverige så var så god, min sambo kom däremot tillbaka från ett nytt jobb precis, hon var i chock och spenderade två timmar på att berätta hur perfekt allt var, hur personalen fungerade hur barnen betedde sig ... hon jobbar inom barnomsorgen och hitintills endast jobbat inom dom förlurade områden. hon var i CHOCK när hon såg skillnaden hennes första jobb i SVERIGE, vill du förstöra det så tror jag nog vi kan sätta stopp för det

btw, här har du lite om ditt "rasistiska" parti
    ">

Ja just det det är du som tror på barnaga också ... du är en fantastisk människa helt enkelt !

Vakna upp från 1843 ! This is a wake up call ..
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-20 22:43:50 följande:
    Gör som jag och ge hem åt en afrikan. Kom igen nu.
    Skulle jag gärna ! Kanske kan ta med mig några stycken , ska till Ghana den 10 Oktober med jobbet ....

Hmmm not a bad idea
  • TheCoopers
    blackpuma skrev 2010-09-21 09:23:26 följande:
    Vems wake up call kan man ju fundera över en stund, folket har talat, hade sd inte haft en grund att stå på hade dom inte varit i riksdagen.
    Wake the fuck up and smell the roses
    Black puma .. eller snarare White Puma .. folket har inte talat . Snarare Skåne +  några till .. resten av Sverige är äcklade . Det har du förstås missat ?
  • TheCoopers
    LjubaviMoja skrev 2010-09-21 10:55:02 följande:
    Nä men oj vad snäll av dig

Men sånna som mig blir inte och kan inte bli utslängda så dra den för nån annan.
    Nej inte utslängda men särbehandlade . Det kanske är bättre ?
    Att människor inte får leva fritt utan anpassas till en mall . Att homosexuella inte får samma rättigheter . Att kyrkan får mer makt . Att aborträtten inskränks .

Det är så du vill leva ?
  • TheCoopers

Mr Jonas Gardell :

Jag är svensk!
    2010-09-20

Hmmm, nu ska vi se… jag är homo, gift med en invandrare, har barn med en judinna vilket gör mina barn judiska, jag har en bror som är gift med en colombianska och två av hans barn är gifta med muslimer, dessutom har jag en syster som gift sig med en norsk kvinna och skaffat barn med en judisk homosexuell man… vilket väl gör mig till en helt vanlig svensk, såna som vi faktiskt ser ut idag.

Jag är helt enkelt en del av den fina judiskt-muslimska-kristna-homo-hetero-finsk-amerikanska-egyptiska-colombiansk-norsksvenska tradition som byggde det här landet.

Kanske borde jag ansöka om medlemskap i Sverigedemokraterna! De lär ju ha ont om folk.

Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!