Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Måste bara säga detta. Jag tycker det är otroligt sorgligt att vissa invandrare är så osäkra i sig själv att man väljer ett parti där man gräver sin egen grav men vet man inte bättre så vet man inte.

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-26 18:49:58 följande:
    Gräver sin egen grav? Låter som om du är väldigt rädd/osäker.
    Jag är inte rädd. Jag har ändå planer på att sticka härifrån men jag ser absolut ingen ljus framtid för Sverige om SD får sin vilja fram.
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-26 18:51:07 följande:
    SD har ju störst antal invandrare i sitt parti. Tror du dom kastas ut senare?
    En massa landsförrädare och wanna be svenskar?!

* Tillåt mig kräka *
  • I Blackrose I
    LjubaviMoja skrev 2010-08-26 18:58:50 följande:
    Hm.. såvitt jag vet bor jag i Sverige och har gjort sen jag var 7år gammal så mitt land ÄR Sverige.
    Skaffa spegel hemma. Du ÄR blatte, kommer alltid vara och så kommer dina barn att vara. Dags att inse fakta?
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-26 19:00:15 följande:
    Är det så fult att känna sig som svensk menar du? Personligen så kräks jag när jag ser svenskar som växer upp i blatteområden och knappt kan sitt eget språk. Det är betydligt värre.
    Nej, det är INTE fult att känna sig som en svensk men när man vill leka svensk då får jag kräkkänsla.
  • I Blackrose I
    LjubaviMoja skrev 2010-08-26 19:01:38 följande:
    Vad är svenska folket då? Inte ditt folk? Vad gör du här då?
    Jag är tacksam att Sverige och svenskar har tagit emot min familj och gett oss möjlighet att leva i ett fritt samhälle men nej, svenskar är inte mitt folk. Hur tänker du då?
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-26 19:03:20 följande:
    OK, men som svensk är det helt ok, eller t.o.m ett måste att svika sitt folk? Jag luktar rasism här Rose. Allt med Sverige får dig att * kräkas* * darra* och *må illa*
    Du förstår inte vad jag skriver eller så vill du inte förstå.

Nej, allt med Sverige och svenskar får mig inte att må illa men ALLT som har med främlingsfientlighet får mig att MÅ ILLA. Förstår du?
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-26 19:05:15 följande:
    Jaha ja, du visar din udda inställning till invandrare hela tiden, ändå är det jag med fler som är rasister?
    Que?!
  • I Blackrose I
    Knugen2010 skrev 2010-08-26 19:01:24 följande:
    Rose, den dagen en sverigedemokrat svara på våra frågor ska vi fira. Dock tvivlar jag på att den dagen kommer.
    Äh, det kommer aldrig hända. Ska vi vänta tills den dan kommer lär vi aldrig fira eller festa...
  • I Blackrose I
    LjubaviMoja skrev 2010-08-26 19:06:56 följande:
    Du verkar inte ha mycket bakom pannbenet du. Hur fan fick du mitt inlägg till att jag sagt att jag är hel svensk? Sverige är mitt land då JAG BOR i den vad med det fattar du inte? Mitt land är inte Bonsnien längre då jag flydde därifrån alltså lämnade jag de landet detta är mitt nya hem och mitt nya land Bosnien är mitt förflutna. Men du verkar jo inte trivas här eller uppskatta landet och så vitt jag vet så tvingar ingen dig att vara kvar.

Sen kommer du alltid att vara mörkare och hårigare än mig stackarn haha var bara tvungen för kan du så kan jag :-P
    Du gör bara bort dig mer och mer men be my guest.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!