Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

sumpbäver skrev 2010-08-21 22:21:45 följande:
    Många av mina inlägg har blivit raderade helt utan orsak. Ofta var motiveringen att jag skulle hålla mig till tråden.
    Själv har jag anmält fanatiska kommunistinlägg som berättade att SD vill lemlästa och mörda alla invandrare med mer. Inget av dessa togs bort. FL är ett fegt jävla PK-forum som alla andra.
    Ja men nu snackar vi om "donator" "yeahitsme" och vad han nu kommer heta nästa gång.

Du har knappast hotat någon. Han sa saker som jag helst inte återger i det öppna forumet men är du riktigt nyfiken tar vi det någon annanstans.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 22:25:14 följande:
    modermålsundervisninge kan slopas helt enligt mej
    att homos ska skaffa barn är jag tveksam till då barnet kan fara illa pga mobbning  tex
    asiater har jag ej något emot så där förstår jag inte deras åsikt.
    assimilering är jag för, och överge sitt språk gör dom ju inte men dom ska lära sig svenska och anamma svensk kultur och lagar enligt mej.
    Vet du att modersmålundervisningen har visat sig viktig för individers språkutveckling i övriga språk, som det svenska?
    Det handlar inte om asiater, utan om att de vill slopa adoptionsstödet till alla som vill adoptera utanför Europa och begränsa denna adoption till ett minimum. Fram till 03 ville de ha ett totalförbud.

Genom att assimilera folk, vill man att de ska överge sitt språk och sin kultur.
    Att ha kvar sitt språk, få undervisning i det, anamma svensk kultur och följa lagar är INTEGRERING.
    Varför kan man inte få fira eid OCH jul?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbäver skrev 2010-08-21 22:29:27 följande:
    Förklaringen är att invandrarna idag kommer från muslimska länder. Vi har ju inte riktigt samma värderinger.

Förövrigt är det väl bara i muslimska länder det krigas nuförtiden?
    Vilka är muslimernas värderingar?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbäver skrev 2010-08-21 22:38:05 följande:
    Nix, jag bjöd in dig. Är du rädd för en vanlig snubbe som röstar på SD?
    Nej, jag är nykterist, det är därför jag ser allt så klart.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Fru U skrev 2010-08-21 22:58:08 följande:

Hade jag varit butiksägare hade jag anställt folk av alla de möjliga religioner. Då hade jag haft folk som var villiga att jobba lördag och söndag utan extra betalning för det är inte deras helgdagar och ergo då inte obekväm arbetstid.

En av anledningarna till att det är positivt med invandring

Tummen uppar!
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbäver skrev 2010-08-21 23:02:23 följande:
    Du missar väl inte deras helgdagar och bönestunder? Tar ju lite tid det med. Hur ska de orka jobba på ramadan förresten?
    Känner ingen muslim som har större problem med att arbeta under fastan.
    Min kompis som är lärare brukar gå till ett grupprum eller liknande och be under dagen. Hon anpassar ofta bönerna efter sitt schema.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-21 23:01:16 följande:
    Sumpbäver bjuder du mig på en öl också ;)?
    Jag kollade på dina länkar, jag vet inte vad jag ska säga. Jag blir så förbannad. Allt jag någonsin hör är hur främlingsfientliga SD är och vilka idioter vi är som röstar på detta skitparti. Men hyckleri inom andra partier det lyfts aldrig fram i dagensljus. Partimedlemmar som knullar småflickor, köper horor, spenderar skattebetalarnas pengar på spritfester, anlitar barnflickor och städerskor svart. Dom är fortfarande hellylle och väldigt förtroendeingivande bara för att dom inte vågar yppa ett ord om den misslyckade invandringspolitiken. Sorgligt.
    Nu handlar det ju inte om enskilda partimedlemmar i SD, utan deras politik.
    Beautifully Human
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!