• Posh

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

sumpbäver skrev 2010-08-21 23:12:55 följande:
    Undrar om det räcker med ett nej när de bestämt sig för att gruppvåldta med?
    Du jämför alltså Jossans stora problem att få invandrare att sluta "klanka ner henne" för att hon inte tror på gud med en gruppvåldtäkt?

Okej.
  • Posh
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 23:15:00 följande:
    dom utövar ju sin kultur hela tiden-. men vi behäver inte bekosta det då vi inte har råd numer.
    Du förstår verkligen inte va?

Vi kör ordboken.  
    http://www.ne.se/assimilation/1127917?i_h_word=assimilering

Och vi bryter ner det.

Du är FÖR detta men samtidigt bryr du dig inte om att folk firar eid. Det har inget, jag upprepar inget, att göra med BUDGET!
  • Posh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-08-21 23:18:05 följande:
    Hahahaaaaaaaaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaa
    Allvarligt talat.............

Förvånad

Denna tråden skämta med mig aprillo?
  • Posh
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 23:20:11 följande:
    men nsälla.. säg nån som gett upp hela sin härkomst i sverige? men dom kan nog anpassa sig mer än dom gör ...speciellt när det gäller lagar och regler.
    Ja det här var ju som att tala med en betongvägg.
  • Posh
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 23:21:57 följande:
    Lär ju kosta en hel del men jag är säker på att du snart letar fram exakta siffror för jag orkar inte.
    Ska Nice Girl belägga den "fakta" DU använder som argument?

Snälla rara lilla gumman.
  • Posh
    Jossan90 skrev 2010-08-21 23:23:43 följande:
    nej inte längre, de blev väl ut kastade eller så har de valt att flytta pga alla problem som är där! De är inte SVENSKARNA som ska flytta!!!!!!! upp med massa i norrland
    Jag måste erkänna att jag kan inte begripa vad du skriver.
  • Posh
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 23:24:30 följande:
    ja vad trodde du? att vi skulle hålla handen och sjunga kumbaya my lord?
    Nej. Jag trodde att du visste vad orden betyder som du använder dig utav av.

Jag hade fel.
  • Posh
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 23:27:46 följande:
    assimilering är inte lika med hjärntvätt för mej...men visst vore det ju bra om alla tex firade samma högtider. mycket trevligare så
    Det är ingen som har hävdat att assimilering är hjärntvätt. Vad läser du för inlägg egentligen?

Att du tycker svensk kultur är trevligare än alla andra är totalt irrelevant.
  • Posh
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 23:28:51 följande:
    japp.. tom teater på östermalm för rika damer och herrar måsyte ju få bidrag. det säger ju allt.
    Teatern på Östermalm var på min tid inte bidragsberoende. Du har kanske andra uppgifter eller sitter du bara och gissar igen?

Sedan talades det inte om teatern på Östermalm utan om kultur kostar. Enligt dig. Det var alltså tal om mångkultur.
  • Posh
    Nenne666 skrev 2010-08-22 16:56:56 följande:
    Jag tycker det skriks rasist hejvilt överallt så fort man inte dyrkar marken en invandrare går på-tyvärr.

Och det verkar inte heller som folk egentligen har en aning om den rätta innebörden av vad en rasist är för ngt.

Rätt sorgligt.
    Hahaha!
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!