Inlägg från: MirandaSthlm |Visa alla inlägg
  • MirandaSthlm

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Nice Girl Wrong Place skrev 2010-09-16 22:37:09 följande:
    Ja det där är något jag finner extremt störande.
    ähh... sluta överdriv nu....
    ~♥~ SverigeDemokraterna ~♥~
  • MirandaSthlm

iofs.. jag är glad att jag inte vet mer om skiten... inget värt att veta egentligen.... jag blir bara sur

• MirandaSthlm
    Jossan90 skrev 2010-09-16 22:44:01 följande:
    Det enda du kan göra är att trycka ner människor och säga hur IQ befriade vi är.
    ALLA SKA HA RÖST RÄTT, jag vill också vara med och bestämma hur jag vill ha det i MITT land!
    ja personangreppen haglar när hon är här.... rätt iq-befriat beteende.
  • MirandaSthlm
    Ökänd skrev 2010-09-16 22:50:30 följande:
    Jag tycker det är lika illa på båda sidor. Att kalla någon ful är ju också personangrepp om man nu ska vara petig. Jag FATTAR  inte att det är så svårt att låta bli!? Jag har inget emot någon här i tråden. Däremot delar jag inte åsikter med alla.
    nä.. vem fan delar allas åsikter?

så därför är SD så bra... Tungan ute
  • MirandaSthlm
    Ökänd skrev 2010-09-16 22:52:23 följande:
    Ja, för att du hatar invandrare av någon anledning som du själv knappt vet.

"Men du är inte rasist för du har en eller flera kompisar som är invandrare, men de är snälla och skötsamma".
    hatar är väldigt överdrivet.

ingen här hatar nån förutom dom som hatar SD då. haha.. hm..

men att det inte funkar i sverige så som det ser ut nu har vi som röstar på SD iaf gemensamt tror jag att jag vågar påstå.
  • MirandaSthlm
    Ökänd skrev 2010-09-16 23:03:06 följande:
    Sverige har massa problem som inte är relaterade till invandringen. Att vår invandringspolitik suger med integration, SFI och allt annat är jag den första att skriva under på. Men det är inte INVANDRARNAS fel. Det är politikernas. Och ändå så är det bara en enda sak SD sysslar med: Att få det att se ut som att invandrare är något dåligt som förstör Sverige. Att anspela på folks rädsla för invandrare som stäl våra pengar, plundrar och våldtar. Verkar inte det lite konstigt?

Angående Sveriges ekonomi kan jag bara säga en sak,  om SD skulle få ta över skulle det vara slutet för Sverige.
    De är ju inte insatta för 5 öre i några frågor alls. Inte ens i (invandrarfrågan) de frågor de driver starkast.  
    ja där har du rätt... så därför är det dags att säga stopp ett tag nu precis som man gör på krogen när det är fullt. då får man snä'llt ställa sig i kön utanför o vänta tills nån går ut.-
  • MirandaSthlm
    Ökänd skrev 2010-09-16 23:07:35 följande:
    Men det är ju som att välja mellan pest och kolera. Jag håller med om att invandrarpolitiken suger. Men SD är inte lösningen eftersom de enbart har fokus på den frågan och i det närmsta är ett skämtparti. Det finns andra frågor som är viktigare i Sverige för att få ordning å saker och ting.
    ärligt... inget annat parti vill ju ens göra nåt... isf.... hur kan det se ut som det gör? ähh.. dom har haft sin chans o tiden har runit ut förlängesen... jag orkar inte vänta tills dom vaknar ur sin valvaka.

Solig
  • MirandaSthlm
    Jossan90 skrev 2010-09-16 23:26:33 följande:
    du jag har också ett jobb, men jag börjar klockan 12 ;)
    jag är mammaledig.. fast får inte sova så mycket ändå... är rätt trött hela tiden o känner mej som en vandrande napp mest hela tiden. haha
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!