• LaMoi

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

MirandaSthlm skrev 2010-08-21 16:56:15 följande:
    Ja för nu får man ju vänta hur länge som helst för en vårdplats eller operation så kan ju knappats bli sämre.
    Ja just nu är sjukvården sådär ska jag erkänna, men vi har en vårdgaranti, kanske inte helt bra heller. Men jag har hellre kvar vår sjukvård som den är idag än att den blir som usa, har man pengar får man sjukvård annars ingen alls.
  • LaMoi
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 16:59:28 följande:
    Ja och du ifrågasätter det gång på gång. Så tröttsamt.
    Verkar inte gå att diskutera med dig. Kul att du startar en tråd men tråkigt att du inte orkar diskutera.
  • LaMoi

Jag hatar ingen i den här tråden och har aldrig hotat någon heller! Jag kommer med ren fakta om vad SD tror på.. Jag är väldigt emot våld och hat personligen!

• LaMoi
    livet leker skrev 2010-08-21 17:06:04 följande:
    Dom syftar på långtidssjukskrivna som inte orkar jobba och lever på FK/bidrag.
    Okej
  • LaMoi
    ohyeahitsme skrev 2010-08-21 17:18:09 följande:
    Haha, nja. Du har en väldigt hatisk framtoning. Det du kallar fakta är din personliga uppfattning om vad du anser att Sverigedemokraterna ska eller borde stå för. Sedan förstår jag att du hör till vänsterkanten, hat där är en del av retoriken.

För mig handlar det om självbevarelsedrift, du bor förmodligen inte lika utsatt som jag och då har du råd att experimentera med lite "mångfald". Kulturell mångfald går hand i hand med politisk enfald.
    Jag är inte mer hatisk än du eller någon annan i den här tråden. Jag själv har verkligen inte menat att verka hatisk för jag är ingen hatisk person.
    Ärligt talat så är jag varken höger eller vänster..  vet inte vad jag är men det kan väl du berätta för mig?
    Sen att skriva till människor i en debatt eller diskussion är väldigt missvisande, man ser inte varandras ansikten och då kanske man kan verka mer "hatisk" än vad man igentligen är?
  • LaMoi
    ohyeahitsme skrev 2010-08-21 17:31:55 följande:
    Det är ju TS tråd, det är väl inte så konstigt om hon upprörs över att du med flera grovt bryter mot forumreglerna och förstör den? Det är ju bara att hålla sig borta, stäng av datorn och gör något vettigt om du inte klarar av att respektera andra.
    LaMoi skrev 2010-08-21 17:27:28 följande:
    Ärligt talat så är jag varken höger eller vänster..  vet inte vad jag är men det kan väl du berätta för mig?
    Du var väldigt anklagande mot Moderaterna förut så jag utgick ifrån att du var vänster...
    Anklagande och anklagande.. det enda jag sagt är att M har försatt sverige i större skuld sedan dom tog över makten.. jag behöver inte vara vänster för att inse det tyvärr...
  • LaMoi
    ohyeahitsme skrev 2010-08-21 17:36:19 följande:
    Ja, det är sant. Sedan skulle nog en moderat försvara sig med att finanskrisen inte var deras fel. Du sa att just Moderaterna kört landet i botten, det lät som ett typiskt vänsteruttalande.
    Klart att dom skulle försvara sig det skulle alla partier göra. 
  • LaMoi
    MirandaSthlm skrev 2010-08-21 18:32:41 följande:
    kul att du är road. kvinnomisshandel verkar ju du gilla.
    Jag är road av att du beter dig som en barnunge! Du har ingen rätt att hoppa på mig när du själv inte klarar att bli "påhoppad" som du ser det! Skärp till dig du tål visst ingenting.
  • LaMoi
    sumpbäver skrev 2010-08-21 19:01:18 följande:
    hahaha, jaja. Det är farliga människor detSkrattande Varför skulle de gå ut med ett program och sen göra något helt annat? Är det inte bättre att säga vad man vill direkt istället då? Kan vi lita på att inte de övriga partierna vill något helt annat heller?
    För att det är så man värvar väljare.. 
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!