• LaMoi

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Fuskmamma skrev 2010-08-20 12:27:26 följande:
    Så fort man säger att man ska röst på SD blir man placerad i en liten box av rasister.. Så fel.
    Inte så konstigt kanske?? Vad har IDIOTERNA visat.. att de är rasister!

Som någon annan skrev.. att man inte ska lägga pengar på invandrare utan till skola och vård... herregud säger jag bara! Hur vore det om det blev krig i sverige och vi var tvungna att flytta någon annanstans... och dom där skulle hata oss för att vi var svenskar och inte kunde deras språk och hellre vill lägga pengar på annat ist för att rädda våra liv? Det är så egoistiskt så jag blir mörkrädd! Sjukt är vad det är!
  • LaMoi

Är det någon som har sagt att jag utgår från aftonbladet? Nej det är du som utgår från att jag gör det! Jag läste innantill av vad några av  "er" har skrivit i tråden innan...  Jag hoppas innerligt att det här är en "sandlåde-tråd" Jag menar folk måste väl vara smartare än så här..

• LaMoi
    MirandaSthlm skrev 2010-08-20 21:58:55 följande:
    Snälla kalla mej inte idiot.
    Om du inte sitter i SD så har jag inte kallat dig idiot, "snälla"
    ohyeahitsme skrev 2010-08-20 22:00:17 följande:
    Det är ju i princip redan krig på sina håll i Sverige om du inte redan upptäckt det? Hur som helst, de invandrare som sköter sig och vill bli en del av Sverige och svensk kultur är välkomna. Det är självklart för alla som röstar på Sverigedemokraterna att begår man brott så har man förverkat sin chans att bo här.

De allra flesta grövre brott som begås är invandrare, som Västbergarånet t.ex. Att ha en flygande militärt beväpnad gerilla i Brommas luftrum är ju sjukt allvarligt.
    Vart är det krig i sverige, måste jag ha missat!
     Kolla in fängelset vettja!!
  • LaMoi
    emmy skrev 2010-08-20 22:08:41 följande:
    Så du tycker att det är viktigare att vi tar in så många invandrare som möjligt? Är det inte rätt bra om vi stannar upp lite och kollar vad de senaste årtionenas invandring har gett för resultat och lägger pengarna på de invandrare som redan är här? Du tycker förstås att invandringspolitiken i Sverige har gett strålande resultat?
    Jag vet inte vart du fått det ifrån.. har jag någonstans sagt att jag tycker så?
  • LaMoi
    MirandaSthlm skrev 2010-08-20 22:13:55 följande:
    Du kanske skulle byta tråd.... du har kommit fel.
    Bara för att jag inte tycker som du?
  • LaMoi
    MirandaSthlm skrev 2010-08-20 22:23:54 följande:
    Exakt just därför. Tråden är till för SD-anhängare.

Jag kan ge det massor av länkar till andra trådar där du kan vara emot om du vill.
    Varför starta en tråd om man inte kan ta all kritik?
  • LaMoi
    emmy skrev 2010-08-20 22:26:16 följande:
    Det är ett antagande eftersom du är så snabb på att kalla alla som vill se en radikal ändring för rasister. Har du ens läst SDs partiprogram?
    Jag har inte kallat alla som vill se en radikal förändring för rasister! Jag själv vill ha en radikal förändring.
  • LaMoi
    emmy skrev 2010-08-20 22:37:13 följande:
    Varför ge kritik om man uppenbarligen inte är särskilt insatt?
    Man behöver inte vara insatt för att ha folkvett.
  • LaMoi
    Uhngoliant skrev 2010-08-20 23:27:16 följande:
    ojoj till att börja med så skulle vi bli MOS om det blev krig i Sverige för vi har inget försvar som kan stå upp för oss. Så du menar att vi ska rädda alla i hela världen utifall att det skulle bli krig i Sverige? Ja jösses det låter ju vettigt.......
    är det någon som är IDIOT här så är det DU!
    Nej har jag sagt det? Nu är det du som är väldigt löjlig, vad är du för någon att kalla mig för idiot? Känner du mig?
    Jag gillar inte Sverigedemokraternas poilitik.. visst vissa delar kan vara vettiga det kan till och med jag erkänna. Men i grund och botten är det ett nationalistiskt parti som vill ha bort invandringen. Är det rätt att någon ska förbjuda att man ska få gifta sig med vem man vill? Är det rätt att förbjuda de invandrare som bor i vårt land inte får ha kvar deras religion? Är det rätt att någon överhuvudtaget ska få bestämma vilket barn jag ska få adoptera genom att ta bort stöd för dessa ekonomiskt?
    Jag tycker att det inte låter som någon bra politik och vill verkligen inte bo i ett land som förespråkar okunskap!
  • LaMoi
    Uhngoliant skrev 2010-08-21 00:00:28 följande:
    Tja du kallade ju SD för idioter...

Ja alla är vi olika och tur är väl det. Det du tycker är okunskap och hemskt är rätt för någon annan och tvärt om. Men det är sorligt att man inte kan acceptera att alla tänker olika.
    Då kan du ta åt dig! Du är ju inte det minsta bättre i så fall..
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!