Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Ökänd skrev 2010-08-25 17:51:36 följande:
    Du borde verkligen titta på YT-klippen. Det är allt jag har att säga. Mycket av det du skriver saknar faktiskt belägg.
    Kollade igen snabbt. Nähädu, propaganda där det sitter kommunister och dividerar om SD säger inte ett skit.
    Vad säger du om dessa klipp då? Nu är det din tur att titta (korta klipp)

">

">

">

• sumpbäver
    Ökänd skrev 2010-08-25 18:12:42 följande:
    Jag såg inte någonstans att det stod vad vederbörande hade för parttillhörighet? Endast yrkestitlarna. Så hur kan du kalla det propaganda? Det är ju människor som är proffesorer i historia, krim m.m m.m
    PK-trams.....Kollade du mina klipp?
  • sumpbäver
    Ökänd skrev 2010-08-25 18:22:18 följande:
    Så en bunt med yrkesfolk uttalanden är prpaganda, men "Affesstatistik" är en tillförlitlig källa?
    Ja du, yrkesfolk säger inte mycket. De röstar de med.

Ja, mycket tillförlitlig. Affe sammanför statistik som lätt kan nås på nätet (varför ingen annan vill kan man ju diskutera) och han uppger alltid källor. Du kan t.ex lätt ta reda på hur många det bor i en viss stad, hur många invånare det finns med utländsk bakgrund samt hur många brott som begås där. Sammanför dessa och vips, så har du känslig statistik.
  • sumpbäver
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 18:33:19 följande:
    Jag måste antingen höra fel eller så bor jag inte Sverige då MAJORITETEN av kvinnorna jag har varit i kontakt med som någon gång i livet blivit våldtagna varit svenska kvinnor som levt ihop med svenska män. Konstig. Obestämd

* Ja, jag brukade jobba med dessa kvinnor. *
    Märkligt vad era erfarenheter går emot fakta hela tiden. MrsCooper förklarade att hon känner maaassor med rånare, våldtäktsmän och bråkstakar, och alla var de svenskar. Vad har ni för umgängeskrets till att börja med?
  • sumpbäver
    Knugen2010 skrev 2010-08-25 18:30:46 följande:
    Vill bara säga till dig att andra generationens invandrare begår färra brott än den första, vilket är unikt i världen.
    Men detta borde du som svensk vara stolt över att vi har världens bästa integrationspolitk något som Sverigedemokraterna, av någon konstig anledning, vill ändra på.
    Jomen du vet, det fylls ju på med nya hela tiden.
  • sumpbäver
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 18:25:52 följande:
    Men vad har det med invandrarna att göra?

Angående Malmö så brukar jag ge DANGEROUS MINDS som exempel. Sett filmen?
    Tala istället om för mig vad det har med att göra då.
  • sumpbäver
    NoKnock Angleton skrev 2010-08-25 18:36:05 följande:
    Eller så har man konfirmeringsbias
    Visst kan man ha det, men det här är ren torr fakta.
  • sumpbäver
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 18:42:04 följande:
    Du, jag är utbildad terapeut (OT) så jag vet vad jag pratar om.

Ta bara och läs här på FL om kvinnorna som blivit våldtagna och få en uppfattning själv. För nån vecka sen läste jag under mindre än 10minuter 5-6kvinnor som blivit våldtagna av sina svenska män.

Det är inte sjyst att diskutera enkelriktad.
    Du vrider och vänder på saker. Jag skulle bli mycket förvånad om inte 80% av befolkningen stod för flest antal våldtäkter. Hur kan du förklara att närmare 50% av våldtäktsdomarna man hittills gått igenom begås av invandrare?
  • sumpbäver
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 18:36:20 följande:
    NÄÄÄ, visste du inte att jag och maken ( Andra generationens invandrare ) sover med automatvapen och ordnar auktion till våra söner. Obestämd Mina söner ( Tredje generationens invandrare? ) sitter och planerar rån redan nu ( 7år och 2år gamla ).

Nu ska du inte komma och röra om i folks fördomar. Ajabaja...
    Knugen2010 skrev 2010-08-25 18:41:44 följande:
    Tur är väl det med tanke på vår åldrande befolkning.
    Ja, vilka ligor skulle annars råna dom?
  • sumpbäver
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 18:45:01 följande:
    Det har Dorian gjort många gånger men det går ju inte in i ditt huve verkar det som.
    Dorian?? Han stalinisten på yttersta vänsterkanten?  Skärp dig, träskalle.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!