Inlägg från: sumpbäver |Visa alla inlägg
  • sumpbäver

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

I Blackrose I skrev 2010-08-25 16:07:24 följande:
    På alla sätt och vis. Kyss

-------------------------------------

Nej, men jag tycker att man ska behärska sitt språk innan man gnäller på andra. Kan man inte det får man snällt hålla käft.
    Mhmm, där ser man ditt riktiga jag smyga fram.
  • sumpbäver
    TheCoopers skrev 2010-08-25 16:12:38 följande:
    Ja och i många många år .
    Jaha, välkommen från skolsalen ut till verkligheten då Flört
  • sumpbäver
    Joppis skrev 2010-08-25 16:13:12 följande:
    "KAN GARANTERA DIG att Iranier är mer utbildade än dina svenskar"

Det där var det mest korkade du skrivit nånsin på detta forum.

Dom är så förbannat outbildade Iranier att dom inte ens kan komma på en vettig avrättningsmetod utan måste stena ihjäl folk!

Kartan över intelligensen stämmer nog!
    Hundratals år av inavel kan inte vara bra.
  • sumpbäver
    TheCoopers skrev 2010-08-25 16:15:02 följande:
    Bland utrikes födda ungdomar hade de som kom från Iran den högsta andelen högskolestudenter. Vid 25 års ålder hade 45 procent börjat studera på högskola. Det innebär att det är lika vanligt med högskolestudier bland dessa ungdomar som bland dem med svensk bakgrund. Av de tio största invandrargrupperna i Sverige är iranier den grupp som har flest studenter. Enligt statistik från SCB har över 33 procent av alla tandläkarstudenter med invandrarbakgrund rötter från Iran. Iranier är särskilt representerade på utbildningar som civilingenjörs-, jurist-, läkar- och tandläkarprogrammet

Akademiker

Fereshteh Ahmadi, professor Nader Ahmadi, docent Ashk Dahlén, docent Mohammad Taherzadeh, professor Mohammad Fazlhashemi, professor Masoud Kamali, professor Said Mahmoudi, professor Rouzbeh Parsi, forskare, EU:s Iranexpert Trita Parsi, Forskare Saeid Esmaeilzadeh, docent i kemi Mehrdad Darvishpour, Senior lektor

Direktörer

Minoo Akhtarzand, generaldirektör Maria Khorsand, VD Trita Parsi, VD Mernosh Saatchi, VD

Författare och översättare

Mana Aghaee, poet Mina Assadi, poet Fateme Behros, romanförfattare och översättare Ashk Dahlén, översättare Akbar Golrang, översättare Lasse Lindroth, författare Azar Mahloujian författare Jila Mossaed, poet Sanna Sjöswärd, författare

Journalister och programledare

Nima Dervish, frilansjournalist Navid Modiri, programledare.

Musiker

Cameron Cartio, sångare. Arash Labaf, musiker. Ali Movasat, musiker. Laleh Pourkarim, musiker Ali Payami, DJ

Politiker

Ali Esbati, politiker. Ardavan Khoshnood, politiker. Ardalan Shekarabi, politiker. Maryam Yazdanfar, politiker. Reza Khelili Dylami , politiker.

Regissörer, filmare och fotografer

Reza Bagher, regissör Akbar Golrang, regissör Said Oveissi, regissör Nahid Persson, regissör Sanna Sjöswärd, fotograf Susan Taslimi, regissör

Skådespelare

Amir Barghashi, skådespelare. Nadia Björlin, skådespelerska och operasångerska Hassan Brijany, skådespelare. Lasse Lindroth, skådespelare och ståuppkomiker Said Oveissi, skådespelare Laleh Pourkarim, skådespelerska Zinat Pirzadeh, ståuppkomiker och skådespelerska Susan Taslimi, skådespelerska och dramatiker Nina Zanjani, skådespelerska. Sheraye Esfandyari, skådespelerska.

TV-profiler

Soraya Lavasani, Nyhetsankare

Idrottare

Behrang Safari, fotbollsspelare Nazanin Vaseghpanah, fotbollsspelare
    Vill du se liknande statistik där ordet utbildning byts ut mot brott? (menaländer)
  • sumpbäver
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 16:22:19 följande:
    JA, HEMSKT GÄRNA.

Se gärna till ATT ALLA kommer från Iran är du snäll så du inte gör bort dig.
    Iran ingår i statistiken för mellanöstern.
  • sumpbäver
    TheCoopers skrev 2010-08-25 16:20:59 följande:
    Men är det inte bra med etniskt homogena folkgrupper ? Är det inte det SD vill ha ..
    Homogent betyder inte att man skall föröka sig med sina närmaste släktingar. Bara sinnessjuka muslimer kan komma på den tanken. Snacka om en skruvad genbank efter hundra år. Kanske det förklarar att muslimer är så grymt överrepresenterade i våldtäkter.
  • sumpbäver
    Ökänd skrev 2010-08-25 16:25:03 följande:

VAR DET NÅGON SOM SÅG, FILMERNA, ELLER VAR NI UPPTAGNA MED ER "DEBATT"?

TYCKER BÅDA SIDOR BETER SIG SOM BARNUNGAR JUST NU. PINSAMT.

Baby

Ska du säga din inavlade mupp, som vill att " storstäderna" ska ha egna lagar.
  • sumpbäver
    I Blackrose I skrev 2010-08-25 16:25:40 följande:
    I dont give a shit.

Jag vill ha en lika långt lista som du så gärna ville visa upp MEN jag vill att alla är från Iran. Nej, mena-folket ÄR inte en homogen folk.
    Aaaa, minsann, nu pratar vi inte svennar längre utan iranier. Då blir Rose kinkig.
  • sumpbäver
    Marlean skrev 2010-08-25 16:28:54 följande:
    Vilken hög nivå ni har på språket i denna tråd. Vad hände med grundläggande respekt?
    Den försvann när AFA-packet hittade hit (AFA-packet = 98% vresiga blattar och 2% vilsna kommunister)
  • sumpbäver
    Ökänd skrev 2010-08-25 16:29:52 följande:
    Jag var ironisk. Trodde inte det var möjligt att missuppfatta. Inavlad? Varför tror du att jag skulle vara det?
    Ursäkta, men jag utgick från din bild Drömmer
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!