Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Men herregud...

Mina fördomar har bekräftats.

Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbäver skrev 2010-08-21 23:57:22 följande:
    Så vad tycker du om fri invandring som något parti på vänsterkanten vill ha?
    Svarar med nöje i morgon.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-21 23:57:49 följande:
    Får dom inte mer bidrag? Nu är det DU som ljuger! Om man inte är flykting i ordets rätta bemärkelse som endast en bråkdel av de som kommer tills verige varje år faktiskt är så ska man vara självförsörjande från dag ett. Men icke! Hundratusentals immigrerar till sverige varje år. Dom får betalt för att lära sig vårt språk, dom får lägenhetr betalda, dom får dessa lägenheter inredda. AF eller FK är inte där och hotar med utförsäkringar om dom inte tar ett jobb inom en viss tid osv osv. Så nog fan får dom mer bidrag.

Jag skulle GLADELIGEN skaffa fyra ungar, få blöjor, barnvagn, kläder och annat betalt. Stanna hemma med dom tills dom är en 8-10 år och ha mitt uppehälle betalt. Men se det funkar inte så för jag är svensk. Den fördelen/förmånen har bara kvinnor som inte är födda här!
    Bullshit. Verkligen
    Man får ett hemutrustningslån om man vill, ett LÅN. Av CSN.

Resten besvarar jag i morgon.
    Går de på SFI får de socialbidrag, precis som du skulle få i samma situation.
    Socialbidrag är inte en LÖN, alltså inte betalt.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbäver skrev 2010-08-22 00:00:00 följande:
    Såklart, du måste ju ha betänketid
    Ja.
    Jag är trött (märker du inte, inga långa inlägg) och måste fundera på hur jag ska formulera mig till min egen tillfredsställelse.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-22 00:03:11 följande:
    Hmmm trodde för ett ögonblick att den här tråden var för oss dom SKA rösta på SD. Men inte ens en sån tråd fick vi ha ifred... Man ska försvara sig in i minsta detalj. Allt jag skriver ska backas upp med statistik men allt mina motståndare skriver tycks vara taget ur luften eller baserat på egna upplevelser och det är helt OK. Helt otroligt.
    Helt otroligt att du påstår något som inte är sant och att någon reagerar?

Vad känner du har varit tagit ur luften?
    Jag kanske kan ge dig lite statistik ?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbäver skrev 2010-08-22 00:06:46 följande:
    I situationer som dessa måste man lära sig att fatta sig kortSkrattande
    En av mina svagheter.
    Men nej jag är inte fri invandring. Vill gärna utveckla detta dock. I morgon.
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    Hoppfull mamma skrev 2010-08-22 00:17:02 följande:
    Till er som säger att invandringen inte kostar oss något kan ju ta del av den här opinionsundersökningen gjord av SVD. Jag har klippt ut KÄRNPUNKTERNA:
    Vilka har sagt det?
    Beautifully Human
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbäver skrev 2010-08-22 00:15:27 följande:
    Godnatt då, och väl mött imorgon.
    Skulle lagt mig för längesedan men ni slutar ju aldrig ha fel!!!
    Beautifully Human
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!