• Anonym

Har min fru en annan?

Vem vet om hon har en annan. Bara till att fråga henne. Och jag tycker inte det var fel att du kollade hennes FB..har hon lämnat sidan uppe får hon skylla sig själv! Fråga henne när hon kommer hem från jobbet. I en bra relation har man inga hemligheter för varandra...

• Anonym
    noraa skrev 2010-08-19 12:56:03 följande:
    Sluta omedelbart att snoka i hennes telefon och dator! Man läser inte andras mail, sms och man går inte in på andras facebook-konton, familjelivs-konton och vad det nu kan finnas. Man går inte in och kollar på sin partners weblog utan man respekterar människors rätt till integirtet och privatliv även när de lever tillsammans i en relation.

Hade jag varit din tjej hade jag varit rejält uppretad över ditt snokande beteende.
    Klart du skulle för du vet att kvinnor är lika bra som oss killar på att köra på sidan om om inte bättre.. Så snoka inte du kommer bara få reda på saker du inte vill veta.. så är det tyvärr.. Klart att hon har lite bortamatch dom funkar så... tro bara inget annat.. Kolla på tycker jag men bara om du misstänker något.. Gör du inte det ska du aldrig kolla aldrig.. Lycka till
  • Anonym
    Anonym (Bedragen?) skrev 2010-08-19 13:00:52 följande:
    Jag håller med dig noraa, känner mig som en jävla snok. Hatar det. Men jag är inte en svartsjuk person normalt, innan den här sex-sms historien (som jag inte kunde undvika att se, det pep och jag kollade eftersom hennes tel låg 30 cm från mig, det var ett sms från en kille hon aldrig nämnt, och sms:et började med: jag vill slicka din f***a... då hade jag svårt att undvika att läsa resten). Därav att den tillit jag alltid kännt fått sig en rejäl törn. Men igen noraa, du har såklart rätt. Men eftersom jag själv inte har några hemligheter för min fru, kommer jag att berätta och be om ursäkt.
    Men vad i helvete!! Är du inte klok vad e du för man... snälla fatta vilken värd vi lever i det funkar inte så.. Tyvärr jag håller med Noraa jag med och skulle önska att det funkade så men det gör ju inte det.. Glöm aldrig det du kommer förlora det här jag lovar dig...  Jag LOVAR KVINNOR ÄR VÄRRE ÄN KILLAR.. och dom är smartare.. Det enda du kan göra är att ha lite koll under en tid.. händer inget kan du ta det lungt tills du misstänker något.. helvete jag blir arg på dig broder.. Res på dig..
  • Anonym
    Anonym (Bedragen?) skrev 2010-08-19 13:30:01 följande:
    Haha, tack braoder för dom orden. Jag vet att kvinnor inte är bättre än män i detta avseende, mitt förra förhållande tog slut pga att hon var otrogen och inte kunde leva med att inte berätta (hon bokstavligen hatade otrohet och folk som strulade på företagskonferenser. Vad hände? Hon hade sex med en kollega på en konferens...). Anyway, jag har ingen större anledning att tro att hon strular (vet inte ens när hon skulle ha tid till det), men vetskapen om att hon har killar som skickar sms typ: "Hur går det på jobbet? En tanke från mig! Puss" (har jag också råkat se, just för att det går att läsa direkt på skärmen när det kommer och jag råkar vara i närheten. Så det e klart att har jag råkat se några få, kommer det många). Så...jag e rätt luttrad och tror på inget sätt att hon är nån som inte kan strula runt. Jag VILL inte hålla koll, men på nåt sätt behöver jag få ur mig skiten, därför jag skriver här...och få lite feed-back från vettiga människor (jag har ju ingen tjej-kompis via FB att vända mig till...)
    Jag förstår dig.. Det är jättesvårt.. vill du ha tips från kvinnor så ska du vända dig till en kvinna som känner dig och vill dig väl. Här inne så håller dom varandra om ryggen.. Men vist kan du få tips här med lite tur.. Jag tror på det du skriver att hon kanske inte har gjort något än...MEN hon är ute och jagar och gör sig tillgänglig.. Rätt som det är så kommer rätt kille som smörar tillräckligt mycket och så vipps så ligger hon på rygg... och sen är det kört... Känner igen der här allt för väl.. vist man ska inte snoka... men vill du stå där med röven i vädret sen? ok kan du ta det så fine kör på det och va en bra människa som inte snokar... men DU kommer aldrig vinna något på det.. Skulle jag vara dig skulle jag vara på min vakt.. sorry hårda ord men jag har för mycket erfarenhet och umngås med aldeles för mycket kvinnor för att kunna gå på allt det där skit snacket,,, Glöm aldrig att dom är 10000 ggr bättre än killar på att dölja.. hoppas att ni reder ut det.. och tråkigt det med ditt X.. du ser men hon berättade ju i alla fall.. men det gör inte alla kan jag medela... Fred broder
  • Anonym
    Anonym (#1) skrev 2010-08-19 14:52:07 följande:

Nej, vi tjejer är inte ett dugg bättre. Men det är alltid männen som framstår som svin om dom är otrogna eller har en flört med någon över nätet. Tjejer blir aldrig lika uthängda...tyvärr!!

Otrohet är det värsta som finns enligt mig. Det finns inget som sårar så mycket, och ja, jag var otogen mot min första pojkvän, i form av en kyss (aldrig samlag), men det är lika vidrigt det. Jag har aldrig hatat mig själv så mycket som då, och jag har aldrig sett någon må så dåligt som min dåvarande pojkvän gjorde när jag berättade det. Och jag kan ärligt säga att jag aldrig kommer vara otrogen igen, för jag vill aldrig såra en människa så mycket igen.

Nåja, jag tycker du ska fråga henne. Och sen får man ju hoppas att hon ger dig ett ärligt svar!

Tack! Bra inlägg
  • Anonym
    noraa skrev 2010-08-19 12:56:03 följande:
    Sluta omedelbart att snoka i hennes telefon och dator! Man läser inte andras mail, sms och man går inte in på andras facebook-konton, familjelivs-konton och vad det nu kan finnas. Man går inte in och kollar på sin partners weblog utan man respekterar människors rätt till integirtet och privatliv även när de lever tillsammans i en relation.

Hade jag varit din tjej hade jag varit rejält uppretad över ditt snokande beteende.
    har man inget o dölja så spelar de väl ingen roll om ens partner går in o läser.??jag har inget att dölja,har fb ,men min man kan ligga bredvid o kika på min sida o tvärtom.

Om man misstänker otrohet tycker jag med all räta att man ska snoka men också ta upp det med personen.
  • Anonym

Om nu hon har en annan, låt dig INTE nedslås, utan se det som den bästa möjligheten i ditt liv att få ta del av livets goda inklusive kvinnor. ;)

• Anonym
    gefanidet skrev 2010-08-21 23:16:00 följande:
    Men vafan är det jag läser?
    Så ni menar att killen bara skall sitta där medan han blir knullad i röven? NEJ!
    Du gjorde rätt. Hade min flickvän fått ett sånt sms så hade jag först frågat mig själv: Varför har den här killen som hon knappt känner, hennes jäkla nummer?

Ni kan säga vafan som helst om att det är fel i att snoka, och ni har delvis rätt. Men glöm inte att den här killen är inte the bad guy.
    Dem skulle aldrig haft dem här problemen om hans brud inte hade lämnat ut sitt nummer till en idiot.

Därav: Det ända du ville övertyga dig själv om, var att du inte är blåögd, genom att snoka lite.
    Det gör du rätt i efter det du har sätt.

Snacka med henne, och fråga henne vafan som pågår.
    Hade min brud gjort nåt sånt så hade jag sparkat ut hennes arsle direkt om hon inte hade haft någon förklaring.

Och snälla, kom inte med grejer som: jag ville luta mig tillbaka mot någon som lyssnar.
    Tror knappast din tjej har någonting intressant att säga till den här snubben som han finner intressant om hans svar är "jag ska slicka din fitta"

Jag är inte svartsjuk av mig, missförstå mig rätt. Men jag vet hur vissa människor fungerar.
    Och jag har verkligen inte tid med drama och idioti när det finns tid för annat positivt.

Om den här kvinnan inte ger dig det lugnet och tryggheten som du behöver i ett förhållande, dumpa hennes arsle, hon är inte värd det. Du skall inte behöva ha ångest när du går till jobbet och sitta och tänka på vafan hon sysslar med hemma.

Det är så jag tänker, kanske därför hon inte är tillsammans med mig. Vad vet jag, men glöm aldrig att DU ALLTID har rätt till att må 100% bra i ditt förhållande. Därav har du rätt till att sätta krav och kräva att din brud/vänner/familj behandlar dig med respekt, annars kan du fan ge igen.

Peace
    Så otroligt bra Skrivet! håller med till 100..
    TS hur går det för dig?
Svar på tråden Har min fru en annan?