gefanidet skrev 2010-08-21 23:16:00 följande:
Men vafan är det jag läser?
Så ni menar att killen bara skall sitta där medan han blir knullad i röven? NEJ!
Du gjorde rätt. Hade min flickvän fått ett sånt sms så hade jag först frågat mig själv: Varför har den här killen som hon knappt känner, hennes jäkla nummer?
Ni kan säga vafan som helst om att det är fel i att snoka, och ni har delvis rätt. Men glöm inte att den här killen är inte the bad guy.
Dem skulle aldrig haft dem här problemen om hans brud inte hade lämnat ut sitt nummer till en idiot.
Därav: Det ända du ville övertyga dig själv om, var att du inte är blåögd, genom att snoka lite.
Det gör du rätt i efter det du har sätt.
Snacka med henne, och fråga henne vafan som pågår.
Hade min brud gjort nåt sånt så hade jag sparkat ut hennes arsle direkt om hon inte hade haft någon förklaring.
Och snälla, kom inte med grejer som: jag ville luta mig tillbaka mot någon som lyssnar.
Tror knappast din tjej har någonting intressant att säga till den här snubben som han finner intressant om hans svar är "jag ska slicka din fitta"
Jag är inte svartsjuk av mig, missförstå mig rätt. Men jag vet hur vissa människor fungerar.
Och jag har verkligen inte tid med drama och idioti när det finns tid för annat positivt.
Om den här kvinnan inte ger dig det lugnet och tryggheten som du behöver i ett förhållande, dumpa hennes arsle, hon är inte värd det. Du skall inte behöva ha ångest när du går till jobbet och sitta och tänka på vafan hon sysslar med hemma.
Det är så jag tänker, kanske därför hon inte är tillsammans med mig. Vad vet jag, men glöm aldrig att DU ALLTID har rätt till att må 100% bra i ditt förhållande. Därav har du rätt till att sätta krav och kräva att din brud/vänner/familj behandlar dig med respekt, annars kan du fan ge igen.
Peace
Så otroligt bra Skrivet! håller med till 100..