Har min fru en annan?
Jag har alltid varit skeptisk till facebook, sett det mer eller mindre som ett legitimt sätt att ragga, oavsett om man lever i ett förhållande eller inte. Man sysslar ju med "nätverkande", det är ju bra...Min fru är flitig användare av FB och hade i våras, när jag var borta, ett intensivt fb-förhållande med en kille som övergick till telefon och sms. När jag kom på det sa hon att hon varit ett stöd och bra lyssnare osv, trots att hon fått sex-sms av honom. Sen bröt hon all kontakt med honom deletade honom från tel listan och tog bort honom från vän i FB. Igår när jag kom hem så var av nån anledning hennes FB-konto öppet i en tredje flik. Tror ni jag kunde låta bli att titta? Nä, fan vad jag hatar mig själv. Men hon hade en chat med den här killen uppe, inget annat än en normal chat, dock tidigt på morgonen, när jag gått och jag vet att hon är superstressad för att hinna till jobbet. Då chattar hon med honom. Ja, jag vet att jag inte skulle kolla, jag är en idiot, men också på min vakt sen tidigare händelsen. Frågan är nu: är det ok att ha "hemliga" killkompisar? Varför har man det, istället för att berätta? (hon har säkert massor, t ex finns alla hennes ex som vänner i FB). Och i just det här fallet, varför har hon kontakt med den här killen? Tilläggas kan, att jag blev rejält sårad när jag läste det sex sms hon fått av honom tidigare.