klyban skrev 2010-08-18 23:51:42 följande:
Du säger att du har tagit 40% av de tabletter du fått idag och nu har 10% kvar, för du sa att du tagit 3mg tidigare i veckan
Och inte haft någon benzo innan.
OM jag hade tagit 1mg xanor, så hade jag somnat efter 1h.
Och inte vaknat mer, sen säger du skickat på
Men nu helt plötsligt säger du att du har såpass kraftig hög tolerans.
Alvedon har ingen tolerans.
Tandläkarens sprutor har en medicin som bedövar där dom sprutar in det, träffar dom inte så tar det inte.
Har inget med tolerans att göra.
Du ljuger från början till slut, om du nu inte haft en benzo medicinering under en lång tid.
Men detta motsätter din TS fullständigt.
Nu förstår jag inte dig.
Jag fick mina mediciner utskrivna i måndags.
40 st alprazolam 1 mg
30 st zopiklon 7,5 mg
Måndags: tog jag 1 mg xanor (alprazolamen)
Tisdag: tog jag 2 mg
Onsdag: har jag tagit 4 mg
Alltså totalt 7 tabletter.
Zopiklonen
Måndags: 1 eller 2 st 7.5 mg
Tisdags: 2 st 7.5 mg
Onsdag: 2 st 7,5 mg
Senast jag fick Xanor var för ca 3 år sen, Oxascand fick jag för 2 år sen, men de kände jag absolut ingenting av.
Jag trodde tolerans för medicin gällde oavsett medincinering men om det inte gör det så tar jag tillbaka mitt uttalande. Jag vet bara att jag oftast måste få 2-3 sprutor varje gång jag går till tandläkaren för att bedövning inte tagit, men då kanske det alltså beror på att han är dålig på att pricka rätt alltså? Isf ska jag nog tusan byta.
Att jag inte ligger däckad pga det jag tagit kan jag inte förklara. Ska jag bevisa att jag tagit dem? Hur isf? Ska jag fota förpackningarna? Det skulle ju hjälpa föga antar jag.
Uppskattar verkligen inte att ni tror att jag är ett troll, tar illa vid mig av det.
Ville bara få ett litet "okej" att det inte var dödsfarligt med 4 mg xanor. Även om det är fel att ta dem. '
Om det är något som i inte stämmer i det jag sagt (bortsett från att ni tycker att jag borde vara däckad) så skriv gärna och fråga, för jag förstår inte vad som är motsägande i det jag skrivit då jag skrivit sanningen.