• villsågärna38

5e missfallet, hittar inget fel, vad göra??

Har du testat att äta Trombyl och prednisolon (cortison)? Det har hjälpt många med "oförklarliga" missfall. Kram

Life goes on...
  • villsågärna38

De flesta läkare är restriktiva i Sverige men utomlands behandlar de på ett helt annat sätt. Det kan inte skada att testa iaf. Om du inte får Trombyl kan du ta vanlig Barnalbyl och dela i bitar, 75 mg per dag är standard och helt ofarlig dos att testa. Prednisolon måste man dock få på recept. Om du bor i Stockholm kan du testa Strandkliniken, de har jag förstått skriver ut men är privata så det kostar 1400 kr för ett försök. Googla på prednisolon och gravid samt prednisolon och missfall så hittar du en del intressanta artiklar. Kram

Life goes on...
  • villsågärna38
    chem2010 skrev 2010-08-18 21:34:59 följande:
    Har också nästan lust att gå till ngn privat, känns som att man skulle få mer hjälp där på ngt sätt.. Känns som dom inte tar en på allvar dit jag gått nu :( Men det kostar väl rätt mkt mer? Sen vet jag inte riktigt vart det finns ngt privat ställe här i Dalarna :/ Kanske går att googla..
    Kanske kan du få hjälp av IVF-kliniken i Falun? De är kända för att ha bra rykte och vara rätt nytänkande iaf. De borde väl även kunna hjälpa även om du inte vill göra IVF. De är privata, googla!! Kram
    Life goes on...
Svar på tråden 5e missfallet, hittar inget fel, vad göra??