Sydafrika-tråd!
Vad tråkigt! Hade hoppas på BB till Sverige idag. Ber en bön att ni som väntar ska hitta styrkan att orka lite längre.
Vad tråkigt! Hade hoppas på BB till Sverige idag. Ber en bön att ni som väntar ska hitta styrkan att orka lite längre.
Tack för TV-tipset!
Fy jag blir alldeles kall och så ledsen för den familjen. Vad gör man i en sådan situation?
Jag blir så ledsen när jag hör om detta. Kan inte föreställa mig ngt värre... Få sitt efterlängtade och älskade barn och sedan kanske måsta åka hem utan det. Får bara inte hända! Allt man har i sitt bagage, den långa väntan och så strul. Och så befinna sig i ett annat land långt borta från nära och kära. Stackars barn...
Oj det låter spännande! Det kanske blir några BB i tråden då imorgon!!!!!!!
Stor kram till er som väntar och längtar.
Nu räknar jag ner till 2012 då alla i tråden som väntar kommer att få sitt efterlängtade barn!!! Ser fram emot att läsa om era BB som ni trodde att ni aldrig skulle få, era förberedelser, vistelsen i SA och kärleken till erat/era barn!
Nu är året HÄR!!!! Äntligen 2012 och 6 dagar kvar till Abba slår upp portarna i Pretoria!
Vad spännande med Stephanie! Måste ju vara ovärderligt! Hur kom du i kontakt med henne? Är det ok av Abba och AC? Jag skulle jättegärna vilja ha kontakt med hon som tog hand om vårt barn!
Hoppas imorgon redan...