Sydafrika-tråd!
Godnatt vi ses om några timmar!
Godnatt vi ses om några timmar!
Jag tror inte att domarna tar hänsyn till vem som haft sina papper i landet längst. Ni är säkert matchade och era papper väntar i domstolen på att bli påskrivna. Håll ut några veckor till Ylva och försök att samla kraft. Ett förslag är du bestämmer dig för att orka fram till jul och skulle det vara så att ni mot all förmodan inte fått barnbesked då får du göra en ny plan. Jag vet att jag inte kan förstå hur ni känner er som väntat längst men jag försöker ta hur jag mådde fram till BB och lägga på minst dubbelt så mycket. Och ändå förstår jag att jag inte ens förmodligen är i närheten av hur det känns. Fy jag lider med er och jag hoppas att det snart är över för er. Ta hjälp av en psykolog om du behöver någon professionell att prata med. Det gjorde jag och det hjälpte mig i alla fall. Psykologen hjälpte mig också med att förstå att det inte bara gäller att orka fram till BB utan även efteråt när man ska ta hand om ett barn.
Någon som vet när det senast kan komma BB innan jul?
Jag väntar i allra högsta grad på BB
Vad är det för ny info?!!
Tycker det är underbart Q att du berättar om hur det känns att vara barnlös och alla korkade kommentarer som sårar.
hejja q du är underbar!!!
Å vad gulligt sagt av din dotter LindiweSA!
Qermit- vad kul att det var några SA- föräldrar som skrev på chatten! Nu peppar vi upp som attan för det är fredag imorgon och vad skulle inte kunna avsluta veckan bättre än några BB.
Trist att det inte kom några BB till tråden idag
Och informationen från AC ser jag inte som positiv för framtiden när vi önskar adoptera ett syskon. Fy vad har hänt med SA... Om det då endå blir bättre för barnen kan jag självklart köpa det, men det känns inte som det i dagsläget...
Det handlar om att de i framtiden inte kommer att ha så många handlingar i landet för att få ner väntetiden. Det är iofs positivt för många väntar ju alldeles för länge som det är nu. Finns inte infon på din sida på AC? Hur går det med alla förberedelser? Längtar ni ihjäl er???!!!