Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?
Sitter uppe med min yngsta som bara kräks ock kräks. Vet inte om det är magsjuka eller kvällens middag.... Kommer med största sannolikhet inte imorgon, tyvärr.
Sitter uppe med min yngsta som bara kräks ock kräks. Vet inte om det är magsjuka eller kvällens middag.... Kommer med största sannolikhet inte imorgon, tyvärr.
Nej, vi slapp tyvärr inte magsjukan. Först var den yngsta pojken dålig och sen var det den äldres tur. Är helt slut och om tvättmaskinen kunde prata hade den sagt detsamma med tanke på hur mycket den fick jobba i helgen ;)
Vi kommer gärna till badet på fredag istället. Min man är bortrest då och min mamma skulle kanske komma, beroende på när/om hon kommer kanske jag får stryka mig från listan, men i dagsläget är vi med.
Fredagen den 10/12 kl 14: bad i Vikenbadets simhall i Kävlinge/ Furulund. Adressen är Friluftsgatan 6, Furulund.
Sofias bebbe
Laterna
L78
DHF
L78: Vad tråkigt med magsjuka. Mina hade det också för någon vecka sedan, inte så kul. Hoppas du fick rent bilstolsklädseln.
Sofias bebbe: Vågat att ge sig iväg själv (nåja, med lite hjälp då).
Min mamma lyckades ta lite ledigt från jobbet och kom hem till oss redan efter lunch, så av den anledningen åkte vi aldrig till badet. Men vi gör det jätte gärna en annan gång om ni andra är sugna.
Ha en underbar tredje advent!
Vi är lediga imorgon, så vi hittar gärna på nåt.
God Jul allesammans!
Vi följer också gärna med. Ska registrera mig. Bra tips, tack.
Hoppas ni hade det trevligt på badet och att vattnet var varmt ;)
Vi missade det igen... suck, förlåt.
Hur länge brukar ni vara på badet?
Mina killar brukar somnar efter 13 någon gång och sover i drygt 1 timme. Därför blir det svårt för mig att komma till kl 14. Jag kan från 15 och framåt. Men om ni ändå badar länge så spelar det ingen roll om jag kommer senare.