• DHF

Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?

Hej, hittade just denna tråd. Är nyinflyttad till Skåne sen 1 månad tillbaka, bodde förut i Danderyd i Stockholm.
    Har två pojkar födda 2007 och 2009 som är hemma båda två. Träffas gärna! Bor i Hofterup så jag kan ta mig från Malmö till Helsingborg och till de andra kommunerna runt om och däremellan.

• DHF

Jag vill också hänga på om det går.

Har två pojkar födda 2009 och 2007. Kommer vara hemma i alla fall till augusti 2011. 

• DHF

Vi kommer också gärna om det är okej, Det är jag och mina två söner, 3 år och 1,5 år gamla.

Kommer på tisdag 16/11:
    Laterna 
    Sofias bebbe 
    L78
    KajsaMaja70
    DHF

• DHF

Laterna: Tack så mycket för idag. Det var jätte trevligt och du hade ordnat det såååå bra. (Vad hette osten? Du vet den goda du sa fanns på Netto).

Såg just i kalendern att vi sak till bvc den 23/11, kl 13:40 den yngre och sen 14:00 den äldre, så det blir inget bad för vår del tyvärr.

Tisdagen den 23/11 kl 14: bad i Vikenbadets simhall i Kävlinge/ Furulund. Adressen är Friluftsgatan 6, Furulund.
    Laterna
    L78

Torsdagen den 25/11 kl 10: Skrylle utanför Dalby. Träff på lekplatsen, sedan medhavd fika/korvgrillning och en liten skogspromenad. Länk hur man hittar till Skrylle: www.skryllegarden.se/hitta.php
    Laterna
    queenofangels
    DHF

• DHF
    7feb skrev 2010-11-23 09:00:15 följande:
    Hej!
    Hittade hit via hemmaföräldrars nätverk!!
    Är hemma med min son som fyller 3 år i feb. Skulle så gärna träffa folk med barn han kan leka med.

Underbart att två träffar redan är bokade! Båda jag och sonen är förskylda så vi kan inte följa med denna veckan tror jag, men ses ni ofta????

/ 7feb
    Vart bor du?
  • DHF

Torsdagen den 25/11 kl 10: Skrylle utanför Dalby. Träff på lekplatsen, sedan medhavd fika/korvgrillning och en liten skogspromenad. Länk hur man hittar till Skrylle: www.skryllegarden.se/hitta.php
    Laterna
    queenofangels
    DHF
    Sofias bebbe
    KajsaMaja
    Thibb

Fredagen den 26/11 kl 14: Bad i Vikenbadets simhall i Kävlinge/ Furulund. Adressen är Friluftsgatan 6, Furulund.
    Laterna
    L78
    DHF

• DHF
    7feb skrev 2010-11-23 12:43:16 följande:
    får man hänga på på fredag?
    Självklart, jätte kul.
  • DHF

Superfin vinterdag, perfekt för en utflykt. Tack för idag! Ses snart igen.

• DHF

Hoppas ni hade det bra på badet. Jag hade glömt av att vår bänkskiva skulle komma och monteras den dagen och i kaoset hann jag aldrig ringa och meddela er att jag inte kunde komma. Sorry.

Fler träffar planerade? 

• DHF

Vi pratade om tefatsåkning en dag i denna veckan i Lund och jag undrar därför vilka som har lust att komma med och åka tefat/pulka på fredag förmiddag i S:t Hans backar? S:t Hans backar ligger i Norra Lund vid Norra Fäladen. Vi skulle kunna ses  kl. 10:30 i backen (stigen upp till backarna börjar där Skarpskyttevägen slutar). Efter tefatsåkningen kan vi äta lunch på MacDonalds som ligger intill på Skapskyttevägen (här skulle man även kunna parkera). Skriv in er på listan vilka som har lust att komma!

Laterna 
    DHF

Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?