Inlägg från: Sofias bebbe |Visa alla inlägg
  • Sofias bebbe

Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?

Onsdag hade passat oss bäst tror jag. Musiklek lät ju kul; det kan kanske vara nåt för oss också. Ska kolla upp det tror jag! Har ni något förslag på var vi kan ses?

queenofangels: vad spännande! När är den beräknad till? Förstår att ni får ta det lite spontant.

• Sofias bebbe

KajsaMaja70: Den länken ska jag gå in på och se om vi kan anmäla oss. Att vara i Lund är verkligen inte nödvändigt. Tirups örtagård låter ju trevligt - tror att jag har varit där för länge sedan. Vilken tid på onsdag passar er bäst? Eftermiddagen passar oss bäst men vi är flexibla.

queenofangels: ja då drar det ju verkligen ihop sig. Får se om vi ses på onsdag då.

• Sofias bebbe

071020: såklart man får hänga med! Planen är att ses på onsdag på Tirups örtagård. Vore ju kul om ni kunde hänga med!

• Sofias bebbe

KajsaMaja70: mysigt med picnic! vi har också haft picnic idag. På Skånes djurpark. Vi får hoppas på sol på onsdag!

Halley: va kul! Några har träffats i Skrylle förrförra veckan tror jag men vi kom aldrig dit för min dotter var sjuk. Ni kanske är sugna att hänga med på onsdag?

• Sofias bebbe

Onsdag kl. 14 blir perfekt då hinner mina barn också sova. Skrylle lät som en lyckad träff - hoppas att vi kan ses där igen. Jag har inte varit där sedan jag varit liten så det vore kul! Simhall med mina två vildingar känns inte aktuellt heller... De älskar simhallen men jag har inte vågat mig dit själv med dem båda ännu

• Sofias bebbe

KajsaMaja70: vi tyckte också att det var trevligt!

Vi missade ju Skrylle sist men hade gärna åkt dit så om någon tycker att det låter bra så kan vi kanske boka in en träff där igen?

• Sofias bebbe

KajsaMaja70: usch då. Stackare! Nästa vecka är vi uppbokade med besök och annat men vi kan kanske boka in en dag veckan efter det? Alltså om två veckor. Någon som har förslag på passande dag?

• Sofias bebbe

!queenofangels: stort grattis till bebisen!!! Hoppas att ni har det bra och njuter!!!

Svar på tråden Hemma med lite äldre barn i Lund/Malmö?