• Stinsen

Hur lång tid innan mellangården gått tillbaka?

Spexig skrev 2010-08-16 12:32:44 följande:
    Nä, tre veckor fattar jag ju är för kort tid, jag ville mest veta om det rörde sig om veckor, månader, år, eller - hu! - aldrig.

Kniper gör jag och musklerna känns redan mycket mycket bättre än direkt efter, men mellangården är ju typ hud/slemhinna så jag tänker att man inte kan påverka det med att knipa, men det kan man kanske?

Och jag begär verkligen inte att det ska vara som innan, bara att jag ska slippa att det blåser rätt upp.

Tack för era svar! 
    Skulle vara väldigt intressant att veta hur det har gått? I mina öron lät det inte bra :/ Mellangården ska inte bli så kort om du har blivit korrekt sydd!
    Riktlinjerna för mellangården är 1,5-2 cm efter att man har blivit sydd :)
  • Stinsen
    Dr Mupp skrev 2013-12-27 20:46:58 följande:
    Det är snart 7 år sen och det är har inte återhämtat sig. Kommer aldrig göra det. 
    Om du har problem har du rätt att få de åtgärdat !!
  • Stinsen
    Dr Mupp skrev 2014-01-03 23:01:39 följande:
    Javisst, jag var välkommen om 20 år. Det gör inga operationer på dem som är under 50 år enligt min gynekolog.

Ren lögn från din gynekolog!!!! Demon Blir såååå förbannad när jag hör det där!!!

Du har all rätt att få din mellangård åtgärdad! Utan en tillräcklig mellangård har inte bäckenbotten tillräckligt med stöd och ett bäckenbottenframfall är ett faktum tillslut!

Man har ljugit för mig också i många år tills jag fick tag på en bra gynekolog som verkligen vet vad hon pratar om....

Vet du om du har problem med bäckenbotten,att den fallit fram som en "knöl" eller hur man ska kalla det....

Svar på tråden Hur lång tid innan mellangården gått tillbaka?