Millam5 skrev 2010-10-08 18:51:22 följande:
Hej! Tack alla för era svar! Jag kan tänka mig att det finns många därute som tror att man försöker "komma före" i kön som finns här i Sverige. Det är klart att det är jobbigt att vänta på något som man längtar efter. Fast alla vi som inte kan få barn och nu kan tänka sig ÄD har väl provat ALLT. ? ! Vi har väntat, stått i kö och många av oss har gjort en massa IVF försök utan resultat. Förutom det finns det vi som dessutom har Endometrios och lider av just detta. I mitt fall går det nästan inte en dag utan att jag blir påmind om det. Jag försöker ALLT för att försöka hitta en äggdonator och hellst här i Sverige eftersom vi inte har så mycket pengar. Jag har börjat äta p-piller igen för att se om mina smärtor minskar och för att inte Endometriosen ska förstöra för mig mer. Tiden är den jag är orolig över. Så visst, vänta måste ju alla men det betyder ju inte att man inte kan försöka med ALLA medel!
Stumpan84; Det är väldigt hårda regler. Man måste vara helt frisk och det är tydligen inte godkänt om man har gluten ens. Vilket våran kompis nu hade. Så vi fortsätter att leta!
Ahh okey då förstår jag!