• hondär

Fråga till er som blev gravida innan mens efter missfall

jag fick mf 19/12 i v.10.
    två dagar senare var jag på vul eftersom det var efter v.8 och det inte är säkert att kroppen klarar det själv då, men de hade den gjort, nästan allt var ute, tappen var stenhårt och allt såg bra ut. Hon såg ingen anledning för just mig att invänta en mens innan vi försökte igen men på henne verkade de som att det är induviduellt.

jag köpte äl-stickor och 17 dagar efter missfallet fick jag äl, vilket var häromdagen så nu håller vi tummarna på att det ska bli något denna gång.

• hondär

Anna4 det är ju inte försent att be dem kolla. Man mår ju bättre av att veta. Blöder du fortfarande eller igen?

• hondär
    Anna4 skrev 2011-01-08 00:11:31 följande:
    Jag blödde i två veckor, sedan paus i två veckor. Efter det fick jag spottings i fem dagar, mens fem dagar o nu spottings igen. Hoppas på äl på måndag men det ser väl mörkt ut. Har bokat privat gyn på torsdag så hon ser väl om något ser galet ut.
    konstigt men jag har läst att vääldigt många får konstig cykel och konstig blödning ett tag efter mf..
    jag hade förväntat mig att blöda i många veckor och att det skulle ta ett tag för mig att få tillbaka mensen men icke. men det är tyvärr inte samma för alla. Hoppas att det går bra på gyn på måndag!
  • hondär
    Anna4 skrev 2011-01-08 13:02:09 följande:
    Tack! Fick positivt på äl test idag!!!!
    Grattis, hoppas det tar sig :)
Svar på tråden Fråga till er som blev gravida innan mens efter missfall