• Anna4

Fråga till er som blev gravida innan mens efter missfall

Jag fick missfall för 6 dagar sedan. Jag var i v 10 så vad jag har fattat så måste jag vänta in en mens innan jag försöker igen. Tänkte först vänta tills april innan vi försöker igen men nu vill jag bara bli gravid NU!
    Ska på koll 13 januari så det blir väl efter det som vi kan prova igen...

• Anna4
    Anna4 skrev 2010-12-01 13:18:04 följande:
    Jag fick missfall för 6 dagar sedan. Jag var i v 10 så vad jag har fattat så måste jag vänta in en mens innan jag försöker igen. Tänkte först vänta tills april innan vi försöker igen men nu vill jag bara bli gravid NU!
    Ska på koll 13 januari så det blir väl efter det som vi kan prova igen...
    Tar igen det där! Min bm sa att det var bara att köra på! Jag kände av min äl i helgen så vi körde på. Har jag lika lätt att bli gravid som de andra 4 gångerna så är jag gravid nu. Håller tummarna...
  • Anna4

Aprilbarn1, tråkigt! Och ovanligt! Bra att du ska på utredning! Lycka till i kram på dig!!

• Anna4

Hondär, va bra att du fick komma på koll. Jag fick också mf i v 10 men ingen har kollat efteråt. Det är 6 veckor sedan och nu blöder jag lite varje dag :( vill ju bli gravid så det här är frustrerande..
    Hoppas du lyckas direkt!!

• Anna4

Jag blödde i två veckor, sedan paus i två veckor. Efter det fick jag spottings i fem dagar, mens fem dagar o nu spottings igen. Hoppas på äl på måndag men det ser väl mörkt ut. Har bokat privat gyn på torsdag så hon ser väl om något ser galet ut.

• Anna4

Tack! Fick positivt på äl test idag!!!!

Svar på tråden Fråga till er som blev gravida innan mens efter missfall