• sumpbäver

Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?
  • Black Panter

Sixxty

Du som verka veta ??

Vad är en SVENSK man ???

Det finns ju inga SVENSKT ! läser det i tråd efter tråd hela tiden (här på fl)

Att det inte finns någon ting Sk Svenskt ….
    Så var så vänliga att förklara då vad in menar med att just SVENSKA MÄN !!
    Det skulle vara bra att det som argument vid ett senare tillfälle.

• sumpbäver

"Du menar, helt allvarligt att det sker lika många överfallsvåldtäkter idag som på 50-talet? De som levde på den tiden lär inte hålla med dig, det absurda påstående får du allt visa källa på!"

Du kommer inta att få se någon källa, han har ingen. Ingen seriös i.a.f.
     BRÅ däremot har konstaterat att vissa folkgrupper är grovt överrepresenterade i statistiken. Det gällde inte svenskar.

SD håller som bäst på med att begära ut alla våldtäktsdomar, så vi får väl se framöver. Läste igår om att flertalet av våldtäkterna i Gävle ska ha begåtts av en viss grupp människor, men har inte sett riktig fakta på det, så jag avstår att skriva vilken grupp och hur stort antal procent det gäller. In time, in time.

Media samt diverse "experters" förklaring till att våldtäkterna stiger från år till år: Bl.a. folk som har det sämre begår flera brott. Ok? Våldtäktsoffer anmäler mer nu än förr. Ok, kan jag gå med på, men HUR kan man veta det?

Att sommarens våldtäkter ökade med 25% beror på värmen. Ok? Antar att det förklarar Sydafrikas hedervärda förstaplats i våldtäkts-VM då. Men Sverige har ju faktiskt 7-8 månader kyla om året.Skumt, skumt. 

• sumpbäver
    Black Panter skrev 2010-08-15 16:28:28 följande:
    Sixxty

Du som verka veta ??

Vad är en SVENSK man ???

Det finns ju inga SVENSKT ! läser det i tråd efter tråd hela tiden (här på fl)

Att det inte finns någon ting Sk Svenskt ….
    Så var så vänliga att förklara då vad in menar med att just SVENSKA MÄN !!
    Det skulle vara bra att det som argument vid ett senare tillfälle.

Kan ju svara vad JAG tycker i.a.f. De som sett till att Sverige ligger tvåa i VM är definitivt inga svenska män
  • sumpbäver

Trevligt att ca: 37-38% vill se SD i riksdagen i höst Skrattande Det rör på sig.

• Black Panter

SumpBäver

Mycket möjligt att det är så ! *S*

Det skall bli så himla spännande att få lära sig vad en Svensk man är!

Jag kan knappast bärga mig ….vettdu

• Black Panter

Slumpbävern

”SD håller som bäst på med att begära ut alla våldtäktsdomar, så vi får väl se framöver. Läste igår om att flertalet av våldtäkterna i Gävle ska ha begåtts av en viss grupp människor, men har inte sett riktig fakta på det, så jag avstår att skriva vilken grupp och hur stort antal procent det gäller. In time, in time.”

Dom kommer kanske till samma resultat som Norrmännen

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=561939 

">

• Princess84
    sumpbäver skrev 2010-08-15 16:30:01 följande:
    "Du menar, helt allvarligt att det sker lika många överfallsvåldtäkter idag som på 50-talet? De som levde på den tiden lär inte hålla med dig, det absurda påstående får du allt visa källa på!"

Du kommer inta att få se någon källa, han har ingen. Ingen seriös i.a.f.
     BRÅ däremot har konstaterat att vissa folkgrupper är grovt överrepresenterade i statistiken. Det gällde inte svenskar.

SD håller som bäst på med att begära ut alla våldtäktsdomar, så vi får väl se framöver. Läste igår om att flertalet av våldtäkterna i Gävle ska ha begåtts av en viss grupp människor, men har inte sett riktig fakta på det, så jag avstår att skriva vilken grupp och hur stort antal procent det gäller. In time, in time.

Media samt diverse "experters" förklaring till att våldtäkterna stiger från år till år: Bl.a. folk som har det sämre begår flera brott. Ok? Våldtäktsoffer anmäler mer nu än förr. Ok, kan jag gå med på, men HUR kan man veta det?

Att sommarens våldtäkter ökade med 25% beror på värmen. Ok? Antar att det förklarar Sydafrikas hedervärda förstaplats i våldtäkts-VM då. Men Sverige har ju faktiskt 7-8 månader kyla om året.Skumt, skumt. 
    Vad har du last det om Gavle nagonstans? Skulle vilja lasa om det.
  • sumpbäver
    Princess84 skrev 2010-08-15 18:43:45 följande:
    Vad har du last det om Gavle nagonstans? Skulle vilja lasa om det.
    Enklast att googla själv. Om det stämmer eller inte visar sig väl.
  • Princess84
    sumpbäver skrev 2010-08-15 18:47:00 följande:
    Enklast att googla själv. Om det stämmer eller inte visar sig väl.
    Ah, sjutton. Hoppades att du hade kvar en lank eller sa. Tar hundra ar att googla nar jag inte har de sista bokstaverna.
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?