• jeannette

va tycker ni om namnet Destiny?

jag har presenterat min dotter med namnet destiny men det har varit många som har gett mig den kommentaren som typ?
    ska hon verkligen heta så?

jaggillar den men det gör mig osäkert..
    va tycker ni
    ärliga...

tack

• Svar på tråden va tycker ni om namnet Destiny?
  • MissOsbourne

Personligen så gillar inte jag sådana namn som Destiny och Faith.Har lite svårt för amerikanska namn.Har kollat för mycket på Ricki Lake.*hehe*

• Phantera

Destiny är fint tycker jag!
    Stå på dig för vad du tycker är fint och strunta i de andra...det är ju ditt barn trots allt!!

Själv heter jag Melinda, vilket är vanligare än Destiny, men tillräckligt ovanligt för att jag inte träffat någon mer som heter så. Det tycker jag är kul, att vara ensam om ett namn asså.

*kram*

• Popsy

Om vi skulle fått en flicka skulle hon heta Deztiny, vi tycker det är super fint. Men nu blir det en pojke till (nr 4) så om vi får för oss att prova igen o det skulle bli en flicka så e det ju verkligen ödet o då blir det Deztiny!!

Tycker om ovanliga namn o tycker ni om det så Go for it!!!

• Kajsan

Jag tycker ärligt talat att det är hemskt.
    Liksom namn som Melissa, Liam etc.
    Gillar inte alls.

• citronella

Jag tycker det är hemskt men det är ju inte mitt barn... Tycker dessutom att det blir komiskt med den sortens namn ihop med många sveska efternamn: Destiny Jansson, Twilight Paulsson...
    Men det är inte mitt barn så är det vad du vill att hon ska hete så kör hårt!

• mammamary

Jag tycker det är jättegulligt! O ovanligt...kul med ett "globalt" namn....lite amerikanskt sådär...Det ger ju fördelar om dottern senare i livet vill bege sig västerut...då hon har ett namn som funkar utmärkt där! Tänk inte så mkt på vad andra tycker....huvudsaken är att NI tycker om det o trivs med det...o dottern förhoppningsvis också! Kram Maria BF 19/6

• Solen2

Namnet låter förödande på ngt sätt. Välj ett annat namn

• April 76

Tycker verkligen inte om det och liknande amerikanska namn MEN som sagt är det du som känner vad som passar din lilla flicka bäst. Grattis till den lilla!

• Katla

ärligt talat... bääää... tänk att vara 55 år gammal och heta destiny.. nej .. inget jag skulle önska en kvinna!!

Svar på tråden va tycker ni om namnet Destiny?