• Anonym ((kinky?))

jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??

Jag har fått kontakt med min kusin som jag inte träffat sen jag var liten, vi är båda vuxna nu och båda över 25 år.

Vi är båda rätt kinky och har skojsnackat mycket sex några månader och efter ett tag blev det väldigt hett. Han kom över och vi skulle se film och äta gott men när natten kom så kunde vi inte hålla oss ifrån varandra och hjälp - det var det bästa sex jag haft. (jag är verkligen inte nybörjare). Han var otroligt omtänksam, såg mig djupt i ögonen och rörde varje del av hela min kropp så jag vaknade med "träningsvärk". Jag har aldrig haft någon som varit så , vad heter det, nära (?) mig förut. Jag menar då genom ögonkontakt, vi höll hand, och smekte varandra. Det slutade med en hel helg av sex och kramar och väldigt mycket kärlek.

Vi vet båda att detta inte kan komma ut eller att vi kan ha ett förhållande (fast det vill vi iofs inte), men vi vill gärna ses för mer heta träffar.

vad tycker ni och har någon varit i någon liknande situation?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-22 22:17
    VI SKA INTE SKAFFA BARN (JAG HAR REDAN), VI SKA INTE BLI IHOP. SKULLE JAG MOT AAAAAAAAAALLLLLLL FÖRMODAN BLI MED BARN SÅ BLIR DET ABORT. INTE FÖR ATT VI ÄR KUSINER UTAN FÖR JAG VILL INTE HA FLER BARN.

FÖR ÖVRIGT SÅ HAR VI INTE SETTS PÅ ÖVER 20 ÅR SÅ JAG KÄNNER MIG VERKLIGEN INTE NÄRA HONOM, UTAN KÄNNS MER SOM EN "FRÄMLING" JAG HAR SEX MED.
  • Svar på tråden jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??
  • viseversa
    TheCoopers skrev 2010-07-23 09:36:46 följande:
    Men det är ju fortfarande nära släkt . Det är ju som om min dotter skulle ligga med min brors son som vi umgås med dagligen i princip . Det är VÄLDIGT nära för mig .
    Håller helt med.
  • Isanje
    viseversa skrev 2010-07-23 09:34:53 följande:
    Jag tycker man är nära släktingar när man är kusiner.
    Visst det tycker jag också. Jag kan tycka att det borde klassas som incest,men incest  är inte lagligt i Sverige,men kusingifte är lagligt.
  • Åsa

Faktum är ju att incesttermen är lite vag, och ofta syftat på sex med blodssläktingar utan närmare beskrivning.  från att i äldre svensk rätt ha inneburit sex med såväl långväga släktingar som ingiftingar (dödsstraff för sex med morbrors fru etc). I länder som tillåter incest mellan samtyckande vuxna (Frankrike, Belgien m fl) blir ju distinktionen mindre intressant; de förbud mot äktenskap med nära släktingar som finns där är däremot precisa.

I ett historiskt/sociologiskt perspektiv är inte viseversas tolkning av ordet mer fel än någon annan.
    I rättsligt perspektiv däremot har vi i Sverige numera förbud mot sex med avkomling och helsyskon och det är hur ordet incest brukar användas idag.

• TheCoopers
    Anonym skrev 2010-07-23 09:39:05 följande:
    En vacker dag kanske de gör de, för att de helt enkelt växt upp tillsammans och tycker om varandra för vilka de är.

Vänskapligt sex är lika vanligt som frukostbröd 2010 alltså, inga konstigheter. Kom ut ur din stenåldersgrotta. 
    Du är sinnesjuk !

Jag har aldrig haft sex med mina syskon eller min släkt ... Jag bor tack och lov i en stor stad med stort utbud . Mina barn kommer inte växa upp i en liten by där man måste ligga med sin släkt . Det verkar som om du bor i en grotta däremot .
    I'm the me I choose to be ...
  • Isanje
    En vacker dag kanske de gör de, för att de helt enkelt växt upp tillsammans och tycker om varandra för vilka de är.

Vänskapligt sex är lika vanligt som frukostbröd 2010 alltså, inga konstigheter. Kom ut ur din stenåldersgrotta. 
    Haha ja visst att man knullar KOMPISAR är vanligt,men inte att man knullar KUSINER.
  • La Lola

Förhoppningsvis har våra barn så pass mycket vett i skallen att de inte drar över sina kusiner.

Då skulle de aldrig nånsin få sätta sin fot hema hos mig igen.
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Här och nu
    TheCoopers skrev 2010-07-23 09:35:17 följande:
    Det är ju lagligt i många länder att ligga med sina syskon och föräldrar så då kan man åka dit och göra det .
    Bara för att det är lagligt .

Jag kräks
    Skadar du nån genom att ligga med din kustin?
  • TheCoopers
    Ahmed Wehbe skrev 2010-07-23 09:40:16 följande:

Peace!

Det jag menar, den mentaliteten är helt skum. Förstår inte hur folk kan tänka så. "Så länge man inte skadar andra och själv mår bra av det".

Owell, welcome to planet earth. The last pitstop before Hell.

• TheCoopers
    Här och nu skrev 2010-07-23 09:41:56 följande:
    Skadar du nån genom att ligga med din kustin?
    Skadar du någon genom att ligga med din pappa ?
  • Här och nu
    Ahmed Wehbe skrev 2010-07-23 09:40:16 följande:

Peace!

Det jag menar, den mentaliteten är helt skum. Förstår inte hur folk kan tänka så. "Så länge man inte skadar andra och själv mår bra av det".

Owell, welcome to planet earth. The last pitstop before Hell.

På vilken sida är du?
Svar på tråden jag låg med min kusin - hur ser ni på saken??