Förstår ni varför det är så?
Hej jag blev gravid när jag var 16 år gammal min dotter föddes när jag var sjutton år.
Jag fick så mycket kritik av så att säga "äldre mammor" och det gör mig sjukt galen.
Idag är jag 19 år ensamstående mamma, med egen lägenhet och snart är jag klar med min utbildning.
Jag och min dotter klarar oss jätte bra. Jag var redo för att skaffa barn trots min unga ålder. Jag kände när Ella låg i min mage, att jag vill inget hällre än att vara hennes mamma. Man måste ge upp mycket det är sant, men det är så värt det. Och jag har läst många kommentarer du har fått, vad gör du om ditt förhållande spricker tex? Mitt gjorde och det gör ingenting. vad spelar det för roll om man är 16 eller 32 ens förhållande kan ju ändå spricka eller hur? Känner ni att ni vill ha barn tycker jag att ni ska skaffa barn. bara du vet om du är redo att uppfostra ett barn, det kan ju ingen annan berätta för dig. Det finns jätte många dåliga mammor både unga och äldre det spelar ingen roll vilken ålder man har, det som betyder något är ju att man klarar av att ge sitt barn vad det behöver. Om ni skaffar barn så önskar jag er all lycka :)
Kolla in min blogg jag skriver mycket om kritik jag får, och mycket om hur jag klarar min vardag :)
ellasmamma90.blogg.se