• AnnaT

Förstår ni varför det är så?

jag var 18 när jag blev mamma för första gången men jag hade gärna varit yngre :D

• AnnaT
    Sthlmsparlan skrev 2010-07-30 06:56:34 följande:
    Om du är snäll mot dig själv så gå ut gymnasiet först. Du kommer inte vara attraktiv om du inte har gymnasieutbildning. Det kommer vara sjukt svårt för dig att orka med gymnasiet senare. Sen sa du också ha en universitetsutbildning, ska ni leva på hans lön då eller? Och den kan ju inte heller vara strålande med tanke på att han kommer vara nyanställd.

Tänk inte bara på nununu utan tänk på sen också. Det är bara förhastat att skaffa barn nu när du inte är redo (även om du tycker det), och då ser jag till de aspekter som samhället "kräver" av en i utbildningsväg och annat. 
    Varför kommer det vara svårt att plugga utt gymnasiet för?

Jag har två barn och jag ska börja plugga nu efter sommaren, man kan ju faktiskt börja plugga när men är mamma ledig man behöver ju inte ta allt på en gång eller hur.
  • AnnaT

Ja eftersom att det finns olika sätt att plugga gymnasiet på så uttalar jag mig pluggar man på distans så är det ju betydligt lättare än om man går i skolan 5 dagar i veckan eller hur!

Svar på tråden Förstår ni varför det är så?