• erinny

Unga mammor gör sig själva till offer....

Jag har känt mig lite utanför några gånger och uppfattat att några äldre föräldrar nedvärderat mig lite.
    Detta kan ju också bero på helt andra saker..
    Jag ser inget problem i att vara en ung mamma och ser det inte som något negativt.
    Jag var inte jätteung när dottern föddes men tillräckligt ung för att förhoppningsvis ha en långt liv tillsammans med mina barn.

Jag är stolt att jag har kunnat ge liv till två helt underbara barn innan jag fyllt 23Skrattande

• erinny
    AnnaT skrev 2010-07-28 20:33:18 följande:
    att man vill ha kontakt med andra unga mammor handlar inte om att göra sig själv till ett offer!
    Jag är jäkligt mogen men det betyder inte att jag är som en 40 åring och har kanske inte alls samma intressen kan inte snacka om hur länge man jobbat hur många platser man jobbat på osv osv.

Det är skillnd på hur en 21 åring och en 40 åring är så är det bara men visst att man har barn är ju bara en sak man har gemensamt får jag väla träffar jag mammor som är mer min ålder än närmare min mammas ålder.

Det är väl inget konstigt med det.
    Så ser jag också på det.. Inte konstigare än att en syintresserad mamma söker likasinnade
Svar på tråden Unga mammor gör sig själva till offer....