Inlägg från: Mammamarina90 |Visa alla inlägg
  • Mammamarina90

Ung mammagrupp i göteborg.

Hej! Jag hade tyckt det var roligt att starta en ungmamma grupp i göteborg med barn födda 09 & 10.
    Jag har själv en son på 7 månader.
    Finns det några intresserade?

• Svar på tråden Ung mammagrupp i göteborg.
  • Mammamarina90

Va kul:)  Ja vi får väl ses på en fika vi tre å dom små någon dag snart då :) Eller en promenad i slottis?

• Mammamarina90

Nej då det är du inte, bara roligt:)
    Här är min msn om någon vill ha den. Lättare att prata där tycker jag.
    [email protected]
    Ska vi planera någon första träff kanske? om ni känner fler unga mammor så kan ni ju bjuda med, det är väl bara roligt om man är fler:)?

• Mammamarina90

Nej jag är egentligen också väldigt dålig på att använda min msn, men tänkt att ändra lite på de ;p
    Mina vänner har inte heller barn så jag håller med dig, sen jobbar alla när vi e mammalediga så det blir lätt lite rastlöst.

Vi mår bara fint:) Damien har fått en ny bagn idag så de e vi båda glada för då den andra var hemsk. .
    Hur mår ni ?

Cha90: såg att du hade en blogg, men den var lösenordskyddad, hade vart kul o läsa lite om du vill skicka lösenordet på meddelande :) ?

• Mammamarina90

Ja visst:) va heter du då?

• Mammamarina90

Hej. vi har blivit många i gruppen. Vi är sju stycken som har träffats ett tag nu.
    Men förslag : Ni senaste här på tråden kan väl ha en grupp själva? Det blir väldigt bökigt att ses 15 mammor + barnvagnar i stan osv.
    Hoppas det blir bra för alla :)

Svar på tråden Ung mammagrupp i göteborg.