• Mammamarina90

Ung mammagrupp i göteborg.

Hej! Jag hade tyckt det var roligt att starta en ungmamma grupp i göteborg med barn födda 09 & 10.
    Jag har själv en son på 7 månader.
    Finns det några intresserade?

• Svar på tråden Ung mammagrupp i göteborg.
  • Cha90

Hej! :) Vad kul med en mammagrupp! Jag är gärna på, har en son på 3 månader kram

• Mammamarina90

Va kul:)  Ja vi får väl ses på en fika vi tre å dom små någon dag snart då :) Eller en promenad i slottis?

• julialala

Hej på er! Är jag för gammal för er grupp? :) Jag är 24 år. Jag hittar ingen bra mammagrupp här i göteborg! Jag fick en flicka den 3 maj 2010.

• Mammamarina90

Nej då det är du inte, bara roligt:)
    Här är min msn om någon vill ha den. Lättare att prata där tycker jag.
    [email protected]
    Ska vi planera någon första träff kanske? om ni känner fler unga mammor så kan ni ju bjuda med, det är väl bara roligt om man är fler:)?

• julialala

Vad snällt! :) Vi åker på semester nästa vecka, men jag kan hänga på senare om ni bestämmer er för att träffas medan jag är borta!
    Använder inte min msn så mycket men kanske dags att damma av den? :)
    Idag ska lillan döpas så det är full rulle! Puh...

• Cha90

Ser fram emot en mammagrupp :)! Känner mig väldigt ensam nu förtiden haha, inga av mina kompisar har ju barn så. Hur mår ni och era bebisar idag? :)

• Mammamarina90

Nej jag är egentligen också väldigt dålig på att använda min msn, men tänkt att ändra lite på de ;p
    Mina vänner har inte heller barn så jag håller med dig, sen jobbar alla när vi e mammalediga så det blir lätt lite rastlöst.

Vi mår bara fint:) Damien har fått en ny bagn idag så de e vi båda glada för då den andra var hemsk. .
    Hur mår ni ?

Cha90: såg att du hade en blogg, men den var lösenordskyddad, hade vart kul o läsa lite om du vill skicka lösenordet på meddelande :) ?

• Blivandeungmamma91

Heej, jag skulle gärna vilja träffa andra mammor :) är 19 år och har en dotter på 4,5 halv månad. Har inga bilder på familjeliv tycker att det är läskigt haha men ni får gärna adda mig på facebook ifall ni vill :).

• Mammamarina90

Ja visst:) va heter du då?

• Sakso

Hej!!

Jag är gärna med i en ung mammagrupp...är 23år och har en son på 6månader :)

• yohana

Hej!

Jag är intresserad av det också! Jag är 26 år och har två barn, en tjej på 2 år och en som är 4 månader :)

• Zara

hej, jag är nitton och väntar mitt första barn i november hade varit jätte kul att träffa andra gravida, och andra med bara i göteborg , känner inga andra med barn,så hade vart kul :)
    om någon skulle vilja prata så heter jag zara wahlberg på facebook och min msn e zaraberg_91@hotmail.com ,, tycker det är lite lättare att prata där :)

• krimm

Jag är 20 och väntar min son till den 1 december, hade varit väldigt kul med en mammagrupp i gbg! 

Tycker också att vi ska dra ihop något snart, någon som har nått förslag? Glad 

• lillaguldfisken

Hänger gärna på jag med!
    Är 24år och har en son på på 3,5år och en dotter på 8 mån.
    Är nyinflyttad och bor lite utanför gbg men har inga problem att ta mig in till stan för att träffas, har bott i gbg innan så känner till stan.

Martin 070328 * Frida 100102
  • axdal

får jag vara med jag flyttar till hisingen den 1 oktober och är 23 år jag har en dotter som idag blev 18 månader. 

• Mammamarina90

Hej. vi har blivit många i gruppen. Vi är sju stycken som har träffats ett tag nu.
    Men förslag : Ni senaste här på tråden kan väl ha en grupp själva? Det blir väldigt bökigt att ses 15 mammor + barnvagnar i stan osv.
    Hoppas det blir bra för alla :)

• C060908

Är det någon som vill ses när vädret blivit lite bättre? Har två lek glada flickor här hemma som gärna kommer ut och träffar andra barn snart! Någon som är intresserad? Kanske lek och buslandet eller något liknande?

• Linn f
    lillaguldfisken skrev 2010-09-11 20:31:58 följande:
    Hänger gärna på jag med!
    Är 24år och har en son på på 3,5år och en dotter på 8 mån.
    Är nyinflyttad och bor lite utanför gbg men har inga problem att ta mig in till stan för att tr
    Bor ni långt utanför göteborg?
Svar på tråden Ung mammagrupp i göteborg.