• erinny

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

vackert udda skrev 2010-08-09 14:50:15 följande:
    Sorry, jag kopierade nog en gammal lista :)
    Jag ändrar det på studs Cool 
    Min ålder har inte blivit uppdaterad men nu när du var inloggad tänkte jag att du kunde göra det. Gick inte att göra dt själv. Tack så mkt!
  • erinny

jag är väl VD för väskpassnings-avdelningen.=) Har aldrig varit så intresserad och har nog inte åkt karusell sen jag var 12. Men jag älskar miljön och är ändå en trogen lisebergsbesökare.
    Julmarknaden på Tivoli hade varit underbar att gå på men har hört många som blivit jättebesvikna...

sonen08 skrev 2010-08-09 15:05:40 följande:
    Nån som vill mötas upp antingen i kstad eller i höör med buss så åker ja från kristianstad med tåget till höör sen byter man väl där till buss om ja inte har fel. men ja möts gärna upp i höör eller i kristinastad:-9
     Jag och 071020 ska ta tåget från lund så vi kan mötas på stationen i höör..
  • erinny
    maddlyn skrev 2010-08-09 22:14:44 följande:
    Hej allesammans, kan tyvärr inte följa med på Lördag, en tjej på vårt jobb har blivit sjuk i bältros så jag får gå in och jobba dubbelt och då jobbar jag till 13.00
    Super super tråkigt hade verkligen sett fram emot att följa med.

Har bara 2 veckors jobb kvar sen mannen börja jobba och jag gå på mammaledighet hela hösten igen så i september får vi hitta på massor :P
    Vad trist. Men vi ses väl den 17e som planerat?

Ang. djurparken så har jag pratat med min mamma som pratat med min morbror. Han tyckte det var jättesynd att han inte jobbar förrän om två helger för annars hade han släppt in oss allihop gratis bakvägen. Så snällt!

Min mamma skulle höra med honom idag om han kunde lägga undan några årskort till rabatterat pris iaf...

Så jäkla surt att han inte jobba nu! Ledsen att jag är så sen med beskedet men jag återkommer väl ikväll med slutgilltigt besked
  • erinny
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-08-10 14:50:05 följande:

Någon som vill hitta på något lite närmare Helsingborg???

Vad händer den 17??

Hoppas allt är bra med alla

Antar att du tänkte på mitt inlägg?
    Jag och Maddlyn ska på dagiskoll då=)
  • erinny

Så många bra förslag!
    Jag är med på det mesta..

Visst hade det varit kul att åka upp till Ullared lite längre fram?
    Vi är ju rätt många med körkort.. Är ju lite annorlunda att åka med tjejer än med sambon/mannen..
    Vet att det går buss dit annars men vet inte om det är något att rekommendera.

• erinny
    Edda2 skrev 2010-08-10 19:52:34 följande:
    Ullared låter roligt aldrig varit där!

Har inte heller bil/körkort men delar såklart gärna ifall det blir att man kan följa med.
    VA?! Aldrig varit i Ullared? hihi
  • erinny
    norgesessan skrev 2010-08-10 19:55:36 följande:
    Från maken: (På skoj...) "Ska ni snart åka på semester också????"
    Vi kan ju alltid hyra några stugor i stugbyn;)
    Hälsa honom det från mig;)
  • erinny
    norgesessan skrev 2010-08-11 11:09:07 följande:
    Jag kom in på sidoämnerna jag sökte!! Måste välja mellan två...Så nu börjar jag i början på september!
    Grattis!

Själv ska jag läsa en distanskurs i pedagogik. Har inte pluggat sen jag blev klar ekonom -08 så det känns lite nytt och spännande igen..
  • erinny
    Lugnistormen skrev 2010-08-11 15:54:16 följande:
    Jag sökte kurser men dyslektiker som man är måste jag ha gjort nått fel för jag stod som struken Så kan det gå
    Trist..
  • erinny
    nettan87 skrev 2010-08-12 17:42:17 följande:
    skulle också vilja plugga igen. antingen barnmorska eller reseptionist.. men jag hatar att plugga så det får nog va.
    receptionist blir man väl på komvux?
    Barnmorska är ju ganska lång utbildning (om du inte redan är sjuksköterska så klart)
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!