Inlägg från: nettan87 |Visa alla inlägg
  • nettan87

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

angående i kväll måste jag stå över. kan knappt gå till toaletten. har jätte ont i fogarna. men hoppas ni får det jätte roligt i kväll.

• nettan87

tycker också en ny träff låter bra.
    men just nu väntar jag bara på att våran bebis ska komma. va utträknad till i går. så nu väntar vi bara. 

• nettan87

Brukar kunna bli ganska dyrt och mycket man igenteligen inte behöver =) men roligt är det.

• nettan87
    Rut86 skrev 2010-09-22 20:17:09 följande:
    nettan87: såg att du var beräknad till den 20e, hur går det?
    japp. här händer inte mycket. men ska prata med min bm i morgon när jag ska ditt. vet inte om det är ischiasnerven eller vad det är men har så fruktansvärt ont, plus att bebisen verkligen trycker sig ner och det gör ont. så ska prata emd henne om hinnsvepning.
  • nettan87
    ÅzaLu skrev 2010-09-22 20:46:42 följande:
    .Lista Helsingborgsträff:
    Lilly86
    ÅzaLu
    nettan87
  • nettan87

Har vi bestämt något datum för träffen i hbg?

• nettan87
    Mainstage skrev 2010-09-25 20:05:56 följande:
    Nej det har vi inte så nu ger jag förslag så får vi se vilka som hänger på, tar både en vardag och en helg då vissa bara kunde vardagar å vissa bara helgdagar..
    platsen e såklart bytbar och tiden också...men bättre att föreslå något så det kanske blir av =)
    Jag tar med min yngsta son, hur ni andra gör får ni själv bestämma...

Tisdag 5/10 Fika på väla 11.00

1Ett2Två3Tre
    nettan87. men bror på ska in på extra koll om bebisen inte har kommit redan. och lördagen, beroende på hur man mår =) hoppas på att vi har en bebis då =)

Lördag 9/10 Fika på väla 11.00
    '
    1Ett2Två3Tre
    Mainstage
    nettan87

Skriv upp er där ni kan!!!
  • nettan87

Hoppas jag kan följa med. får se vad dom säger i mogon. ska in på överburenhetskontroll.

• nettan87
    071020 skrev 2010-10-15 09:33:05 följande:
    Jag vill helst julbaka en helg:
    071020
    gardrobsblomma
    vackert_udda (endast om jag kan samåka med någon dit, sambon har bilen alla helger)
    Puchiko
    Mainstage
    1Ett2Två3Tre
    norgesessan
    nettan87

Jag vill helst julbaka en vardag:
    071020
    vackert_udda
    Puchiko
    Mainstag
    ÅzaLu
    nettan87
  • nettan87
    sylwester skrev 2010-10-16 09:49:41 följande:
    tack för välkomnandet :)
    jag är 21 år och bor i kristianstad. har kollat på dig norgesessan och några andra på så vis du beskrev (visa endast). finns det fler människor här runt kristianstadkrokarna? verkar som många bor i malmö här. självfallet träffar jag gärna er med men hade varit kul med någon lite närmre också! 
    Hej och välkommen. jag bor i tyringe ligger precis utanför hässleholm. är i k-sta i bland då min pappa och mina systrar bor där.
  • nettan87
    Mysmamma70 skrev 2010-10-16 19:31:17 följande:
    Nettan, har inte din bebis tittat ut än? Tungan ute
    hehe. jodå. han tittade ut den 5 oktober.  =) allt tog ca 5-6 timmar.
  • nettan87

förlåt har varit mycket =) jo han ville titta ut tillslut =) han vägde 3520 och va 50 lång. fins inget bättre än att få ha och titta på han. världens bästa är han.

• nettan87

tack. ja det tycker jag också. när e nästa träff. förutom den i malmö i dag?

• nettan87
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-10-18 09:33:52 följande:
    Julbaket, datum:

lördagen den 6/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre
    nettan87+1

söndagen 7/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre
    nettan87+1

torsdagen 11/11

lördag 13/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre
    nettan87+1

söndagen 14/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre
    nettan87+1

onsdag 17/11
    vackert_udda

lördag 20/11
    vackert_udda
    norgesessan
    nettan87+1

tisdagen 23/11
    vackert_udda

söndag 28/11
    vackert_udda
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre
    nettan87+1
  • nettan87
    Pergosyskon skrev 2010-10-25 09:49:20 följande:
    Vad roligt med alla träffar, tyvärr måste jag hoppa över lite träffar framöver, kommer separera med min sambo, det är väldigt tufft nu och jag mår väldigt dåligt, trots det är jag som har "gjort slut" och eg borde jag vara "lättad" över att allt är slut men så enkelt är det inte

Blir nog att jag håller mig lite passiv för ett par veckor framåt, eller månader
    låter inte roligt. alltid jobbigt även om det är en själv som gör slut. skickar styrke kramar.
  • nettan87
    Mysmamma70 skrev 2010-11-29 21:01:02 följande:
    Något att se fram emot, Ella Anette

Jag var på bm-besök idag och fick åka vidare till Lund då blodtrycket inte var bra. Dessutom har mitt sf-mått stått stilla.

CTG var fint och trycket sjönk, men en stressad läkare gjorde ett UL och tyckte lillan var liten med tanke på att jag brukar få fyra kgs, så vi ska få göra ett nytt TUL. På senaste låg hon 8 % över medel, så något tycks ha hämmat tillväxten de senaste veckorna
    oj låter inte roligt. men det är ingen fara med h*n. tycker säkert inte du ska få en stor bebis denna gg =)
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!