• erinny

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

071020 skrev 2010-08-07 07:28:00 följande:
    när jag väl flyttat kanske vi kan ta o peppa varandra...vill ju också gå ner...drömvikten är -15/20 så jag har en del jobb när det gäller den biten...
    på gerdahallen har de jättebra pass. finns pass för mamma och barn där som är jätteuppskattade.
    hade kanske varit något för oss?=D
    Puchiko skrev 2010-08-06 21:57:06 följande:
    Bra, man måste ge sig fan på det

Zumba är superskoj!!! Roligaste jag gjort.. testat det?
    Har aldrig testat det men sett det på tv och det verkar kul.
  • erinny
    071020 skrev 2010-08-07 08:44:29 följande:
    låter perfekt, det hänger jag gärna med på :)
    tror det är på söndag förmiddag. Lätt att kolla upp. Ett årskort där går på typ 500 kr så det är ju definitivt överkomligt=)
  • erinny

med årskort menar jag terminskort;)

• erinny
    Lykkelin skrev 2010-08-08 11:28:10 följande:
    Läste något om skånes djurpark. Hade varit kul att hänga med på någon gång. Jobbar ibland helg och har lediga dagar mitt i veckan. Skulle vara kul att hitta på något då också om någon annan kan då.

Då jobbar du som jag då.. Kom just hem efter en lugn men ändå påfrestande dag.. Skönt att vara hemma igen=)

• erinny

jag har inte heller sett någon tid..

Om man ska ta bussen från höör station så är den på djurparken antingen 10.01 eller 12.01 så för min del låter 12 jättebra.

• erinny
    sonen08 skrev 2010-08-09 07:54:28 följande:
    visst blir 12 bra var ja som inte tänkte klart igårkväll...Sonen kommer iallfall sova första timmen vi är där om han nu somnar och inte vill spana in allt först hehe

ja kommer med att ta bussen från höör SÅ om de är någon som ska hoppa på där så tar ja gärna sällskap
    vi kommer troligtvis ta den bussen. Träffas gärna på stationen
  • erinny
    EllaAnette skrev 2010-08-09 10:43:09 följande:
    Regnet har öst ner under 2 dagar, ska vi ha någon backup-plan för det fall vädret är urkasst på lördag?
    Om inte ses vi 12 utanför entrén =
    Finns ju skattkammarön och liknande.. Vilket som blir jättebra för min del
  • erinny
    vackert udda skrev 2010-08-09 13:06:26 följande:
    Hur blev det med rabatten någon eventuellt kunde ordna, halva priset eller vad det var?
    Var det du erinny som nämnde det tidigare, eller minns jag helt fel..?

Kunde vara bra att veta bara så man kan planera lite :) 
    min morbror jobbar ju där så jag ska ta tag i det och se vad han kan göra. Blir ju svårt om han inte råkar jobba den helgen men jag ska kolla upp det idag...

Jag går också mkt hellre och tittar på lite djur än sitter inomhus i en svettig lokal. Ska vi ha någon backup-plan?
  • erinny
    Lykkelin skrev 2010-08-09 14:27:39 följande:
    Japp. Lite udda tider men det funkar. Jobbar i butik, 50%. Jobbar heldagar och så är jag ledig andra dagar. Vad jobbar du med?
    Jobbar som lss-handledare..
  • erinny

Vackert udda, du skulle inte kunna ändra min ålder? Nu har jag ju fyllt 24..

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!