Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Jag får nog boka bord snart...
    Kan nog vänta någon dag till..Men det är ju 4 per bord, så bokar man två bord är det utrymme för 4 till, gissar att det blir någon/några fler.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Välkommen från mig med

alla: Imorgon bokar jag bord på Vagabond, så säg till senast i morron, så det inte plötsligt blir 5 till, så det fattas ett bord.

• norgesessan

Inge fler som ska med? I nuläget är vi 4.

• norgesessan

Jag bokade för 8 pers, två bord..
    Bara vi 4 hade ju fyllt upp ett bord, så nu är det fritt fram för eftersläntare att visa sitt intresse Blir det inte fler bokar jag av det bordet om några dagar.

• norgesessan

Ok, det gör du klokt i. Synd det inte var en annan dag då

• norgesessan

Jag hade Trygg hansas gratisförsäkring till ettan, sen har det inte blivit till att jag hade det till tvåan eller trean.
    Man "får" gratis barnförsäkring första halvåret...Men blir barnet sjukt under den tiden så blir det undantag från försäkringen sen, eftersom den inte fortsätter på samma sätt som när man betalar årsavgiften...

Så det är viktigt att teckna en barnförsäkring från första dagen om saker som händer efterförlossningen ska täckas.

Jag slarvade med ettans, han hade gratis i ett halvår, sen tänkte jag inte mer på det före han skulle börja förskolan...
    Förkýlningsastman orsakade därför att ALLT inom astma, allergi och eksem togs bort...Förkylningsastman försvann när han var 2, sen när han var 5 hade han varit frisk i 3 år, så då togs det bort...

Så nu har han en 100% hell försäkring.

• norgesessan

Jag har barn. Var bor du? Jag bor i Malmö.
    Det är en lista du kan kopiera och skriva in dig i,

• norgesessan

Puchiko, vill du vara med på vår tjejmiddag på Vagabond på fredag? Klockan 19?

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!