Inlägg från: 1Ett2Två3Tre |Visa alla inlägg
  • 1Ett2Två3Tre

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Rut86 skrev 2010-10-09 18:01:57 följande:
    Hej på er. Jag dök aldrig upp idag som ni märkte. Vi hade en jobbig natt o sen somnade jag till på förmiddag så det var liksom inte läge. Så det kan vara ibland. Hoppas iaf att ni hade trevligt. Jag följer gärna med nästa gång! Ha det!
    Hej..

Det var bara jag och Mainstage som dök upp...Men det var trevligt ändå =)
  • 1Ett2Två3Tre
    Edda2 skrev 2010-10-09 19:36:42 följande:
    Trist ni inte blev fler, skulle gärna hitta på något men känns som jag inte har ork kvar till något utöver det man redan har.
    Pratade dessutom med förlossningen i dag så där händer kanske saker innom det närmaste eller går jag tiden ut villket inte förvånar mig men som sagt jag är inte hur pigg som helst nu
    Vilken vecka är du i nu??? Jag förstår dig fullständigt, sista tiden är inte kul, då har man ont överallt!!
  • 1Ett2Två3Tre
    nettan87 skrev 2010-10-09 21:25:16 följande:
    jag va där men såg ingen annan.
    Vaaa e de sant??? Var var ni då?? Från ikea sett så var vi på ingången längst från ikea.. Jag sa till Mainstage när vi satt å vänta hoppas nu ingen står och väntar vid någon annan ingång och att det blivit något missförstånd... och så hände precis det.... va tråkigt =(

Kan vi inte göra om det snart igen... och bestämma typ något lättare så alla hittar??

Hoppas ni alla har en bra dag idag Kram
  • 1Ett2Två3Tre
    Lincon skrev 2010-10-10 11:25:49 följande:
    Ni kanske borde byta nummer med varandra, det kan ju vara så att någon blir försenad av en eller annan anledning, eller inte hittar, då är det mycket lätt att bara slå en pling till någon. Då behöver man inte ställa in allting p.g.a. att man kanske gått fel eller väntar vid fel platsGlad
    Smartis =D
  • 1Ett2Två3Tre
    vackert udda skrev 2010-10-10 21:35:27 följande:

Jag stod vid ingången närmst Ikea (2:an), det var där som jag fått meddelat att vi skulle mötas av nettan87. Jag dubbelkollade inte infon då jag inte visste om träffen och och fick reda på den och bestämde mej för att följa med bara sent kvällen innan. Jag borde förstås ha kollat upp det närmare men det blev så plötsligt så jag hann inte ta allas nr etc inför denna gången, annars är det ju en självklarhet. Jaja, synd att det blev så tokigt, men det är ingens fel bara en massa missförstånd alltihopa (inte konstigt heller om nettan87 hade blandat ihop var vi skulle mötas med tanke på att hon fick sin lille pojke i tisdags, då skulle jag också vara snurrig - mer snurrig än jag är vanligtvis, alltså Tungan ute)

Tycker definitivt att vi ska bestämma ny träff väldigt snart igen!!!

Kramar till er alla!

Oj va tokigt det blev, men klart man kan missförstå varandra... tur ni hitta varandra och jag hitta mainstage så slapp någon stå själv iallefall...

Var vill ni ta nästa gång och när???

Kom gärna med förslag..
  • 1Ett2Två3Tre

Hejsan

Snodde din ide´om engagemang, *vackert udda* men gjorde om till fikan istället.. så kan man se hur många som kommer och så,.,..

Så in å svara om ni ska vara med eller ej på fb...

Och har ni inte fått någon inbjudan så är det för att vi inte lagt tillvarandra, så då kan ni adda mig [email protected]

• 1Ett2Två3Tre
    1Ett2Två3Tre skrev 2010-10-13 14:27:48 följande:
    Hejsan

Snodde din ide´om engagemang, *vackert udda* men gjorde om till fikan istället.. så kan man se hur många som kommer och så,.,..

Så in å svara om ni ska vara med eller ej på fb...

Och har ni inte fått någon inbjudan så är det för att vi inte lagt tillvarandra, så då kan ni adda mig [email protected]">[email protected]
    hahaha gjorde samma fel på fb men jag menar ju inte engagemang utan evenemanget... haha småförvirrad idag
  • 1Ett2Två3Tre
    071020 skrev 2010-10-13 16:12:43 följande:
    nja...jag har inte fått ngt o vi är fb-vänner...
    Oj, förlåt Då har jag missat dig, vad heter du på fb, inte lätt att hålla reda på alla =) Du kan väl skicka ett med på fb så lägger jag till dig =)
    vackert udda skrev 2010-10-13 18:02:25 följande:
    Det måste jag ha missat, kan du skicka en ny inbjudan till mej? :)
    Ja de har jag också missat
  • 1Ett2Två3Tre
    071020 skrev 2010-10-13 19:31:03 följande:
    nu fick jag den :) visste inte riktigt vilken fika ni menade innan... Nä verkligen inte lätt att hålla reda på...
    Har d hittat inbjudan till gruppen? kan inte bjuda om eftersom du står som väntande...
    Japp hittade den ;)
  • 1Ett2Två3Tre
    Jag vill helst julbaka en helg:
    071020
    gardrobsblomma
    vackert_udda (endast om jag kan samåka med någon dit, sambon har bilen alla helger)
    Puchiko
    Mainstage
    1Ett2Två3Tre

Jag vill helst julbaka en vardag:
    071020
    vackert_udda
    Puchiko
    Mainstag
    ÅzaLu

Jag har också en blogg så vill ni läsa så säg till för den har lösenord

In å svara nu på fikan på lördag, blir ju roligt om vi är lite fler =)
  • 1Ett2Två3Tre
    Julbaket, datum:

lördagen den 6/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre

söndagen 7/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre

torsdagen 11/11

lördag 13/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre

söndagen 14/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre

onsdag 17/11
    vackert_udda

lördag 20/11
    vackert_udda
    norgesessan

tisdagen 23/11
    vackert_udda

söndag 28/11
    vackert_udda
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre
  • 1Ett2Två3Tre
    Julbaket, datum:

lördagen den 6/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre+1
    nettan87+1

söndagen 7/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre+1
    nettan87+1

torsdagen 11/11

lördag 13/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre+1
    nettan87+1

söndagen 14/11
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre+1
    nettan87+1

onsdag 17/11
    vackert_udda

lördag 20/11
    vackert_udda
    norgesessan
    nettan87+1

tisdagen 23/11
    vackert_udda

söndag 28/11
    vackert_udda
    norgesessan
    1Ett2Två3Tre+1
    nettan87+1
    Haha glömde ju min bebis, de stora får stanna hemma annars blir det liv i bygget ;0)
  • 1Ett2Två3Tre
    vackert udda skrev 2010-10-18 13:24:10 följande:
    Jag har också funderat på ingredienserna... Om det inte är för mycket begärt av maddlyn så kanske det hade vart lättast om hon handlade in allt och att alla delade kostnaden rakt av? Känns som om det skulle vara lättast eller vad tror ni? Vi skulle kunna göra en lista här på forumet med vad som behövs i god tid innan vi ska träffas i så fall.

Eller har ni något bättre förslag? Så smidigt som möjligt känns iaf bäst tycker jag Skrattande
    Håller med
Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!