tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!
Det var bara jag och Mainstage som dök upp...Men det var trevligt ändå =)
Jag stod vid ingången närmst Ikea (2:an), det var där som jag fått meddelat att vi skulle mötas av nettan87. Jag dubbelkollade inte infon då jag inte visste om träffen och och fick reda på den och bestämde mej för att följa med bara sent kvällen innan. Jag borde förstås ha kollat upp det närmare men det blev så plötsligt så jag hann inte ta allas nr etc inför denna gången, annars är det ju en självklarhet. Jaja, synd att det blev så tokigt, men det är ingens fel bara en massa missförstånd alltihopa (inte konstigt heller om nettan87 hade blandat ihop var vi skulle mötas med tanke på att hon fick sin lille pojke i tisdags, då skulle jag också vara snurrig - mer snurrig än jag är vanligtvis, alltså )
Tycker definitivt att vi ska bestämma ny träff väldigt snart igen!!!
Kramar till er alla!
Någon som vill fika på fredag eller lördag nånstans i helsingborg eller väla eller familia??
Hejsan
Snodde din ide´om engagemang, *vackert udda* men gjorde om till fikan istället.. så kan man se hur många som kommer och så,.,..
Så in å svara om ni ska vara med eller ej på fb...
Och har ni inte fått någon inbjudan så är det för att vi inte lagt tillvarandra, så då kan ni adda mig [email protected]
Jag kommer på söndag
Har gjort en tråd som heter runt helsingborg...
Blir lite rörigt att hålla koll på vart alla kommer ifrån så ni som vill hålla till mer i hbg kan komma dit och ni som bor i mitten kan ju vara med i båda =)
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m55352774.html
Ha en trevlig kväll