Inlägg från: sonen08 |Visa alla inlägg
  • sonen08

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

Nån som vill mötas upp antingen i kstad eller i höör med buss så åker ja från kristianstad med tåget till höör sen byter man väl där till buss om ja inte har fel. men ja möts gärna upp i höör eller i kristinastad:-9

• sonen08
    norgesessan skrev 2010-08-09 15:08:06 följande:
    Är det någon här med barnasinnet kvar som älskar Liseberg och liknande? Jag är en sån, och det skulle vara kul att åka dit utan barn någon gång

Eller till Köpenhamn, och bara strosa. Nån gång under hösten,
    åååååååååååå liserber jaaa dit vill ja mer än gärna
  • sonen08
    norgesessan skrev 2010-08-09 16:33:39 följande:
    Hehe Jag var på Tivoli när vi var nykära Var dock på sommaren. Och fint väder...

Jag hänger på din revanch (Bryr mig inte in stavningen)Tungan ute
    kommer ju i från lidköping fårn början och hade 10 mil till GBG men inte vart där sen 03 Sååå ja åker mer än gärna dit och åker karuseller dock gillar ja inga som går rakt ner eller går upp o ner
  • sonen08
    mojutten skrev 2010-08-09 16:41:43 följande:
    Så vad gör ni alla? Jobbar ni, är ni föräldrarlediga...?
    Vad gillar ni att göra förutom att gå på zoo och tivioli? 
    ja är arbetslös vart de i 1 år nu så hoppas komma in på högskolan i höst och plugga i 2-3 år
  • sonen08
    mojutten skrev 2010-08-09 16:47:57 följande:
    Vad hade du tänkt plugga?
    fritidspedagog om ja kommer in är reserv 12.. Är annars hemma just nu under sommaren med min vilde 2åring är ensamstående men hoppas finna nån om de nu går hehe annars umgås ja med vänner går ut på krogen när ja är barnfri Så om nån är sugen på en party kväll med är ja påt
  • sonen08
    vackert udda skrev 2010-08-09 20:52:02 följande:
    Sen är det ju faktiskt Ladies Night i Skåne i november, nån som vart på det innan? Jag har inte vart nån gång men skulle gärna vilja gå. Det finns olika prisklasser också så man behöver inte betala en tusenlapp/person ;) Det är den 5 nov i Malmö och den 6 nov i Kristianstad, skillnaden är att Stenmark är med i Malmö men inte i K-stad.

Vad tror ni? Är det nåt som nån annan är sugen på också?

Vart är den här i stan?? ja är sugen på det hade vart kul Kunde förfesta här om vi ska gå i K-stad
  • sonen08
    vackert udda skrev 2010-08-09 20:58:00 följande:
    Kristianstad Arena :)
    hehe har 5 min till arenan
  • sonen08
    vackert udda skrev 2010-08-09 22:08:18 följande:
    Kul att några fler är sugna på Ladies Night, frågan är ju bara då om vi skulle ta Malmö eller Kristianstad? Eller skulle man ta båda, alltså att vi delar på oss och går i två grupper beroende på hur det passar för folk... Jag vet inte, kanske blir rörigt.

Jag vet inte heller hur det är med biljetterna, tror nog att man måste boka/köpa dem i god tid och vad jag vet är de redan ute till försäljning. Vad tror ni?
    ja tar nog helst här i stan då ja har 5 min till arenan och har gärna fördrinkar eller snack hemma hos mig Om de är nån som är påt??
  • sonen08
    erinny skrev 2010-08-10 19:44:14 följande:
    Så många bra förslag!
    Jag är med på det mesta..

Visst hade det varit kul att åka upp till Ullared lite längre fram?
    Vi är ju rätt många med körkort.. Är ju lite annorlunda att åka med tjejer än med sambon/mannen..
    Vet att det går buss dit annars men vet inte om det är något att rekommendera.
    ja är påt ja är påt vill vill vill dit vi är ju så många vi kan boka en buss ju
  • sonen08

Ska ha klädparty den 26 aug om de är nån som är sugen på komma

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!