Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!

071020, det var massor av mammabyxor där, tror tillochmed det var 75% på dom...Men jag vet inte hur dom är..
    Massor och massor, det var nog bara en sort, men det  var många...

Ang. Ullared, kommer inte ihåg om det var sängkläder och sånt där, köpte bara kläder...(Av tygsaker, menar jag...)

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Vill också dit...Har varit där två ggr, hann inte stå i kö någon av gångerna...Ska nog köra dit innan hösten, och köpa in lite höstkläder..Och presenter med mer...

• norgesessan

Är det någon som vill få igång nåt innan den planerade träffen? Jag får ju inte hängt med där. Jag träffas gärna i Malmö, eller varsomhälst, om det är lätt med buss/tåg, eller om man får lifta.

Kommer isåfall utan barn.

• norgesessan

Hade gärna ätit barnfri middag i stan tex.

• norgesessan

Vad kul Fler som hänger på? (eller kanske hänger på).

• norgesessan

Bara det inte blir på McDonalds så är jag rätt så nöjd...eller ikearestauranten

Om det är intresse för helt barnfritt också så kan vi ju planera två middagar, en utan och en med. (Avstår nog att ta med barn då med, för jag vill slappaGlad)

• norgesessan

Ok, men hon kräver väl inte McDonalds ennu?

• norgesessan

Nu är inte det så jättecentralt (inte gåavstånd direkt) från stan, men jag tycker om Vagabond, vid Mobilia. (kyrkan där). Bokar man bord kan man få inne i ett litet rum med bara ett par bord (4 tror jag, vi tar upp två när vi är där) i ett rum. Lugnt för en liten.

Svar på tråden tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar!!!